1

کاهش ترافیک بزرگ راه تهران کرج در محدوده پل کلاک

  • کد خبر : 20029
  • 12 دسامبر 2017 - 13:52
کاهش ترافیک بزرگ راه تهران کرج در محدوده پل کلاک

کنارگذر بزرگراه کرج قزوین در محدوده پل کلاک تا پل فردیس و خروجی جدید جاده مخصوص راه اندازی شد تا بدین ترتیپ حجم ترافیک این محدوده به طور چشمگیری کاهش یابد . به گزارش اشکان مهین فلاح خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین – کنارگذر بزرگراه تهران کرج در محدوده بین پل کلاک و پل فردیس […]

کنارگذر بزرگراه کرج قزوین در محدوده پل کلاک تا پل فردیس و خروجی جدید جاده مخصوص راه اندازی شد تا بدین ترتیپ حجم ترافیک این محدوده به طور چشمگیری کاهش یابد .

به گزارش اشکان مهین فلاح خبرنگار پایگاه خبری دانستنی آنلاین – کنارگذر بزرگراه تهران کرج در محدوده بین پل کلاک و پل فردیس در تاریخ 15 آذر 96 راه اندازی شد. بدین ترتیب خودرو هایی که از جاده مخصوص کرج قصد ورود به بزرگراه کرج قزوین را دارند با ورود کستقیم به کنار گذر به سمت پل فردیس هدایت می شوند .

این مساله تا حد زیادی ترافیک محدوده شهرک جهان نما و پل کلاک را کاهش داده است

به نقل از پایگاه شهرداری کرج : شهردار کرج در این بازدید با اشاره به اهداف پروژه تعریض حاشیه اتوبان عنوان کرد: ایجاد روانی حرکت در مسیر خط 4 حصار، بالا بردن سرعت حرکت وسایل نقلیه، کاهش تراکم ایجاد شده در ساعات اوج ترافیک و کاهش خسارات جانی ناشی از تصادفات احتمالی از اولویت های اجرای این طرح می باشد.
نصیری بیان کرد: از دیگر خروجی های مثبت اجرای طرح های ترافیکی کاهش مصرف سوخت، آلودگی هوا، کاهش زمان سفر و تسهیل در دسترسی به مسیرهای منتهی به کلانشهر کرج است.

نصیری یادآور شد: اصلاحات ایجاد شده با تکیه بر اقدامات کارشناسی و به منظور کاهش حجم ترافیک و افزایش ایمنی در سطح شهر صورت می پذیرد.

وی در پایان بر لزوم توسعه فضای سبز در این محدوده تاکید کرد و گفت: حفظ و گسترش فضای سبز حاشیه اتوبان می تواند نقش به سزای در زیبایی و شادابی محیط شهری ایجاد کند.

گفتنی است، در این بازدید علاوه بر دکتر نصیری شهردار کرج و محمد کریم شفیعی قائم مقام وی، علی اصغر کمالیزاده معاون فنی و عمرانی،  افضلی معاون حمل و نقل و ترافیک، احمد رضا خلوصی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری کرج و چند تن از اعضای شورای شهر این کلانشهر حضور داشتند.

تعریض محدوده پل کلاک تا پل فردیس و باند کنار گذر

دکتر نصیری شهردار کرج، به همراه قائم مقام شهردار، معاون فنی و عمرانی شهرداری ، رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر، رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج و جمعی از مسئولین شهری از پروژه تعریض حاشیه اتوبان تهران- کرج بازدید کردند.


عکس های شهرداری کرج از عملیات افتتاحیه

بازدید شهردار کرج از مراحل تعریض بزرگراه کرج


باند کنار گذر و خروجی پل فردیس محدوده پل کلاک بزرگراه کرج قزوین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=20029

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi