2

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی نشان تقدیر گرفت

  • کد خبر : 34363
  • 15 ژانویه 2019 - 13:33
رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا از پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی نشان تقدیر گرفت

آقای دکتر معصوم نجفیان مدیر عامل محترم شرکت سازه گستر نیز از جمله مدیران موفق جهادی بودند که در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی به دریافت نشان موفق شدند

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا از پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی نشان تقدیر گرفت این همایش روز دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد .

پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری و با سخنرانی مسئولان کشوری و فرماندهان لشکری روز دوشنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش های صدا و سیما با اهتمام انجمن مدیریت جهادی کشور برگزار شد .

در پایان همایش به مدیران موفق در مدیریت جهادی سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور با تکیه بر توان داخلی، بکارگیری مدیریت جهادی در جهت توسعه و پیشرفت و تعالی کشور تلاش کرده اند و با استفاده از تدبیر و عقلانیت امور محوله را پیش برده اند، نشان تقدیر اهدا شد.

لازم به ذکر است که در این همایش معصوم نجفیان، رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا به عنوان مدیر جهادی صنعت خودروی کشور انتخاب شد.

اهداف برگزاری پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی

هدف از برگزاری این همایش، تبیین نقش مدیریت جهادی و مدیران جهادی در سیاست ها و تصمیم گیری های کلان کشور اهداف انجمن · تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران و مسئولین کشور · شناسایی ظرفیت های بالقوه در حوزه های گوناگون و تلاش در جهت بالفعل نمودن آن ها · شناسایی نقاط ضعف و قوت مدیران در جهت رشد و تعالی کشور · تلاش برای ایجاد همدلی، همگرایی و اتحاد مدیران در جهت تحقق منافع ملی · تلاش در جهت هم افزایی قوای کشور به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی · تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و مسئولین کشور است.

همچنین ارائه راهبردهای عملی به قوای کشور در خصوص رسیدن به اهداف سند چشم انداز · شناسایی و معرفی مدیران برگزیده و مجموعه های مربوطه جهت تقدیر، ایجاد انگیزه و الگوسازی · شناسایی و تعیین شاخصه های مدیر جهادی با هم اندیشی اساتید و علمای کشور با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری · شناسایی جوانان متعهد، با اخلاق، با انگیزه و صاحب نظر در حوزه های گوناگون فعالیت های کشور و آماده سازی و انتقال تجربه جهت مدیریت آینده کشور و انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این همایش می باشد.

گزارش تصویری از پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی :

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=34363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi