2

ورود رایگان به الکامپ، با ثبت‌نام اینترنتی

  • کد خبر : 30403
  • 28 جولای 2018 - 8:28
ورود رایگان به الکامپ، با ثبت‌نام اینترنتی

ورود رایگان به الکامپ، با ثبت‌نام اینترنتی

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24، با تشریح جزئیات این رویداد گفت: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند با ثبت‌نام الکترونیکی، به رایگان از الکامپ بازدید کنند.

ستاد خبری الکامپ 24- رضا حیدری گفت: با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه الکامپ، معمولا در ورودی‌های نمایشگاه صف بلندی برای خرید بلیت تشکیل می‌شد. به همین دلیل امسال سامانه ثبت‌نام الکترونیکی بازدیدکنندگان را راه اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان این که در توافق با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، کسانی که به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند، به رایگان از الکامپ بازدید می‌کنند گفت: بازدیدکنندگان با مراجعه به سایت iran-elecomp.com، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کرده و کارت ورودی دریافت می‌کنند. سپس با نشان دادن این کارت روی موبایل خود و یا پرینت آن، به رایگان و بدون صف وارد نمایشگاه می‌شوند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 با بیان این که برای نخستین بار رویداد الکام‌تاکز در نمایشگاه برگزار می‌شود گفت: با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، صاحب‌نظران فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی‌ و پانل، به بحث و گفت‌وگو درباره مباحث روز ICT می‌پردازند.

حیدری درباره الکام‌ترندز نیز توضیح داد: برای نخستین بار به این رویداد یک سالن اختصاص داده شده و در آن مباحث مربوط به آینده فناوری معرفی می‌شود. الکام‌ترندز در آغاز راه است و در سال‌های آینده به تدریج به بلوغ خواهد رسید.

وی با بیان این که الکامپ امسال در فضایی بالغ بر 27 هزار متر مربع برپا می‌شود ادامه داد: با رشد قابل توجه بخش الکام‌استارز مواجه هستیم و متراژ غرفه‌های استارتاپی 108 درصد و تعداد غرفه‌ها 35 درصد افزایش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد استارتاپ‌هایی که سال گذشته در قالب یک میز و استند در نمایشگاه حضور داشتند، کسب و کارشان توسعه یافته و امسال به جای استند، غرفه گرفته‌اند.

مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ 24 افزود: طراحی سالن‌های الکام‌استارز به گونه‌ای است که تا حد ممکن این سالن دچار ازدحام نشده و استارتاپ‌ها فضای کافی برای معرفی محصولات و خدمات خود داشته باشند.

حیدری با بیان این که برای نخستین بار الکام‌گیمز هم‌زمان با الکامپ برگزار می‌شود گفت: با حمایت کافه بازار، 31 بازی‌ساز  در فضایی به وسعت 650 متر مربع گردهم آمده‌اند تا فعالان این بخش نیز کسب و کار خود را از طریق الکامپ توسعه دهند.

براساس این گزارس بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ 6 تا 9 مرداد در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ساعات بازدید از این رویداد 10 تا 18 است.

منبع: وب سایت الکامپ

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=30403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi