4

فعالیت مغز در ساعت های مختلفِ شبانه روز + ویدئو

  • کد خبر : 16233
  • 09 آگوست 2017 - 14:13
فعالیت مغز در ساعت های مختلفِ شبانه روز + ویدئو

مغز انسان به عنوان سیستم عامل مرکزی کنترل بدن دارای ویژگی هایی منحصربفرد است.با دانستن زمان فعالیت مغز می توان برای استفاده بهتر از توانایی های مغز برنامه ریزی نمود. در ویدئوی این نوشتار فعالیت مغز در ساعت های مختلفِ شبانه روز بررسی شده است.

مغز انسان به عنوان سیستم عامل مرکزی کنترل بدن دارای ویژگی هایی منحصربفرد است و توانایی فعالیت آن در ساعات مختلف بدن کاملاً متفاوت است.

با دانستن زمان فعالیت مغز می توان برای بهترین استفاده از توانایی های مغز برنامه ریزی نمود.

در ویدئوی این نوشتار فعالیت مغز در ساعت های مختلفِ شبانه روز بررسی شده است. بر اساس این ویدئو، گفته می شود بین ساعت 3 تا 6 صبح مغز انسان در فعال ترین حالت ممکن است که باعث می شود بتوانیم زود بیدار شویم. بین ساعت 6 تا 10 صبح عملکردهای منطقی و حافظه بهترند. بین ساعت 10 تا 12 توی بهترین حالتون قرار دارید و می توانید از این انرژی برای کارتان استفاده کنید. بین ساعت 12 الی 3 ظهر عملکرد مغز کمتر می شود و نیاز به شارژ دوباره دارید. بین ساعت 3 الی 6 عصر فعالیت مغزی دوباره افزایش پیدا می کند و شما دوباره در بهترین حالتتان هستید. مغز از ساعت 6 الی 9 شب خسته هست و نیاز به استراحت کامل دارد. ساعت 10 شب تا 3 صبح مغز بازیابی می شود. خواب خوب برای مغز خیلی مهم است؛ پس یادتان باشد خوب بخوابید و اجازه بدهید مغز دوباره بازیابی شود.

 

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16233

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi