1

رقابت 40 تیم شرکت کننده در رویداد 2 روزه ماراتن تولید محتوای دیجیتال

  • کد خبر : 18845
  • 15 نوامبر 2017 - 10:43
رقابت 40 تیم شرکت کننده در رویداد 2 روزه ماراتن تولید محتوای دیجیتال

رقابت 40 تیم شرکت کننده در رویداد 2 روزه ماراتن تولید محتوای دیجیتال

قائم مقام یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزاری و رقابت 40 تیم از فعالان فضای مجازی در ماراتن تولید محتوای دیجیتال در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این رقابت ها طی دو روز 24 و 25 آبان برگزار خواهد شد.

 حمید ضیایی پرور گفت: همزمان با اواخر هفته و روزهای پایانی این نمایشگاه در روزهای چهارشنبه و پنجشبنه هفته جاری، طی دو روز 40 تیم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: ماراتن تولید محتوای دیجیتال در دو بخش دانش‌آموزی و بخش آزاد برگزار خواهد شد و طی دو روز افراد به ایده‌پردازی و تولید محصول در زمینه دیجیتال و فضای مجازی می پردازند.

قائم مقام یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال خاطرنشان کرد که نتایج این رقابت ها نیز تا اواخر نمایشگاه اعلام و از برترین ها و برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

ضیایی پرور اظهار داشت: این ماراتن در پنجمین و ششمین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ساعت 10 صبح تا 20 بطور یکسره برگزار می‌شود. در این ماراتن تولید محتوا موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی انتخاب و به چالش کشیده و در نهایت راه‌حلی برای آن از سوی افراد ارائه می‌شود.

وی هدف از این ماراتن را معرفی ایده‌های ناب و تبدیل آن به کسب و کار عنوان کرد و گفت: در واقع ایده‌ها در این ماراتن در صورت برگزیده شدن مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

این مدرس دانشگاه علوم ارتباطات یادآور شد که این رقابت ها طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده توسط مجموعه انارستان برگزار می شود و به برگزیدگان نیز هدایایی اهدا خواهد شد.

قائم مقام یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در ادامه استقبال از نمایشگاه را چشمگیر عنوان کرد و گفت: لحظه به لحظه بر تعداد علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه های دیجیتال به ویژه نوجوانان و جوانان و خانواده ها افزوده می شود.

ضیایی پرور همچنین از خانواده ها دعوت کرد که به همراه فرزندان خود با حضور در این نمایشگاه با آخرین دستاوردها و فناوریهای اطلاعات و رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای آشنا شوند.

وی به برگزاری 130 کارگاه و نشست تخصصی همزمان با برپایی این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: خانواده ها به ویژه جوانان ونوجوانان می توانند با حضور در این نشست ها که با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه دیجیتال و فضای مجازی برگزار می شود بهره لازم را داشته باشند.

یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال 26 آبان ماه جاری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان و فعالان برتر در حوزه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در مصلای امام خمینی(ره) به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری فارس

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi