1

تفکیک زباله از مبدأ ، کار سختی نیست +ویدئو

  • کد خبر : 9937
  • 05 دسامبر 2016 - 9:41
تفکیک زباله از مبدأ ، کار سختی نیست +ویدئو

تا صحبت از تفکیک زباله از مبدأ می‌شود، بسیاری از شهروندان گمان می‌کنند این کار یک فرآیند سخت و پیچیده است که نیاز به مهارت ویژه دارد، اما جداسازی زباله‌ در منزل، فرآیند بسیار ساده‌ای است که با چند بار انجام دادن آن، به یک عادت مفید و روزمره تبدیل خواهد شد.اولین قدم این است که همه زباله‌ها را در یک کیسه زباله یکسان نیندازیم .

#تفکیک_زباله #مبدأ #بیشتر_بدانیم #دانستنی

تا صحبت از تفکیک زباله از مبدأ می‌شود، بسیاری از شهروندان گمان می‌کنند این کار یک فرآیند سخت و پیچیده است که نیاز به مهارت ویژه دارد، اما جداسازی زباله‌ در منزل، فرآیند بسیار ساده‌ای است که با چند بار انجام دادن آن، به یک عادت مفید و روزمره تبدیل خواهد شد.

اولین قدم این است که همه زباله‌ها را در یک کیسه زباله یکسان نیندازیم و در منزل، حداقل دو کیسه زباله داشته باشیم؛ زباله‌های خشک و تر که دو نوع اصلی زباله است.

اغلب مواد خوراکی، شامل پسماند غذاها و میوه‌ها در دسته زباله های تر قرار می‌گیرد و بیشتر آن ها نیز قابلیت تبدیل شدن به کودها و کمپوست‌ها را دارند، اگرچه گفته می‌شود می‌توان این زباله‌ها را در زمین دفن و کمپوست تولید کرد، اما واقعاً چنین کاری در زندگی‌های آپارتمان‌نشینی امروزی، نزدیک به محال است و همین که زباله تر را که جذب زمین می‌شود، جدا از زباله‌های خشک قرار دهیم، کمک بسیار بزرگی به صنعت بازیافت کرده ایم. اما زباله خشک، شامل انواع قوطی کنسروها و ظرف‌های فلزی، پلاستیکی، کاغذ و مقواست که همه این مواد در صورت تفکیک شدن از زباله خشک می‌تواند دوباره جذب صنعت شود.

اینفوموشن زیر را با عنوان «بعد از مهمان مامان” در مورد  تفکیک زباله از مبدأ،  ببینید.

منبع اینفوموشن: آپارات

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi