1

تسهيلات ويژه سايپايدك براي فرهنگيان و دانشجويان

  • کد خبر : 18076
  • 21 اکتبر 2017 - 9:01
تسهيلات ويژه سايپايدك براي فرهنگيان و دانشجويان

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، در طرح “مهر مطمئن”كه از 22 تا 27 مهر ماه به صورت سراسري اجرا مي‌شود، تسهيلات ويژه سايپايدك براي فرهنگيان و دانشجويان می باشد که فرهنگيان و دانشجويان از 50 درصد تخفيف قيمت قطعه و اجرت خدمات تعويض بهره‌مند مي‌شوند.

سازمان خدمات پس از فروش سايپا به منظور تكريم مشتريان محترم گروه خودروسازي سايپا به ويژه فرهنگيان و دانشجويان، طرح “مهر مطمئن” را به مدت يك هفته در كليه نمايندگي‌هاي سايپا در سراسر كشور اجرا مي‌نمايد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، در طرح “مهر مطمئن”كه از 22 تا 27 مهر ماه به صورت سراسري اجرا مي‌شود، تسهيلات ويژه سايپايدك براي فرهنگيان و دانشجويان می باشد که فرهنگيان و دانشجويان از 50 درصد تخفيف قيمت قطعه و اجرت خدمات تعويض لنت ترمز جلو، تعويض روغن ترمز، شارژ ضد يخ و بازديد سيستم فرمان، سيستم ترمز، چهار چرخ و سيستم روشنايي خودروهاي گروه X100 و X200 بهره‌مند مي‌شوند.

همچنين ساير مشتريان و مالكان خودروهاي سواري گروه سايپا در روزهاي ياد شده مي‌توانند با مراجعه به نمايندگي‌هاي سايپا از 30 درصد تخفيف در قيمت قطعات مذكور و اجرت خدمات براي خودروهاي ياد شده استفاده نمايند.

لازم به يادآوري است سايپايدك به منظور افزايش رضايت مشتريان گروه سايپا پيش از اين نيز به مناسبت‌هاي مختلف اقدام به برگزاري طرح‌هاي ويژه ارائه خدمات به مشتريان نموده بود كه رضايت مشتريان را به دنبال داشت.

منبع: سایپا یدک

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi