2

بلیط جام جهانی 2018 روسیه را چگونه تهیه کنیم ؟+ روش خرید

  • کد خبر : 19516
  • 04 دسامبر 2017 - 13:27
بلیط جام جهانی 2018 روسیه را چگونه تهیه کنیم ؟+ روش خرید

جام جهانی فوتبال یکی از هیجان انگیزترین رویدادهای جهان هست که هر چهار سال یکبار، هزاران علاقمند را از سراسر دنیا در یک نقطه خاص گرد هم می آورد تا این رویداد جذاب را از نزدیک به نظاره بنشینند و سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از مدتها قبل برنامه فروش بلیط و سهمیه سکو ها […]

جام جهانی فوتبال یکی از هیجان انگیزترین رویدادهای جهان هست که هر چهار سال یکبار، هزاران علاقمند را از سراسر دنیا در یک نقطه خاص گرد هم می آورد تا این رویداد جذاب را از نزدیک به نظاره بنشینند و سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از مدتها قبل برنامه فروش بلیط و سهمیه سکو ها را از طریق سایت خود اعلام کرده است.

ما ایرانیان داخل کشور نیز همچون سایر مردم دنیا علاقمند به حضور و تماشای نزدیک این مسابقات جذاب هستیم. اما چگونه بلیط مسابقات جام جهانی روسیه را تهیه کنیم؟

تهیه بلیط جام جهانی روسیه 2018

معمولاً برخی آژانس های مسافرتی تعدادی بلیط را به همراه تور جام جهانی روسیه به قیمت بسیار بسیار بالایی به فروش می رسانند ولی عموم مردم قادر به خرید آن نیستند. حال سوال اینجاست که آیا خود ما شخصاً می توانیم بلیط جام جهانی را با قیمت مصوب فیفا و مستقیماً تهیه کنیم؟ پاسخ با اطمینان بله است.

برای تهیه بلیط جام جهانی به صورت مستقیم، لازم است :

1. کارت بانکی بین المللی داشته باشیم

2. به سایت فیفا مراجعه کرده و پس از تکمیل مشخصات فردی و تعیین صندلی، بلیط را تهیه کنیم.

به همین سادگی !

در ادامه نحوه خرید بلیط جام جهانی روسیه توضیح داده شده است.

مرحله اول:

چگونه یک کارت بانکی بین المللی تهیه کنم؟

معتبرترین و معروف ترین کارت های بین المللی ویزا کارت (VISA CARD)، مستر کارت (MASTER CARD) و امریکن اکسپرس (AMERICAN EXPRESS) هستند. هر کدام از این شرکت های فوق، سه مدل کارت ارائه کرده اند:

1. کارت اعتباری (Credit Card) – متصل به حساب بانکی بین المللی که می توان حتی بیش از موجودی کارت و بر اساس اعتباری که بانک تعیین کرده خرید کرد ( در ایران تهیه این مدل کارت وجود ندارد)

2. کارت نقدی (Debit Card) – متصل به حساب بانکی بین المللی و مشابه کارت های بانکی در ایران

3. کارت پیش پرداخت (Prepaid Card) – بدون اتصال به حساب بانکی و یکبار مصرف، مشابه کارت های هدیه در ایران

به دلیل تحریم های بانکی و عدم حضور بانک های بین المللی در ایران، امکان تهیه کارت های بانکی بین المللی در ایران وجود ندارد اما شرکت هایی در ایران اقدام به تهیه کارت بانکی بین المللی و امکان ارسال آن به شما را فراهم کرده اند.

پس از ورود به سایت این شرکت ها در بالای صفحه گزینه سبز رنگ ثبت نام را بزنید و در سایت فوق ثبت نام کنید و وارد پنل خود شوید. سپس به روی نام خود در بالای صفحه رفته و به صفحه اصلی سایت بروید.

در وسط صفحه اصلی به قسمت “سفارش انواع ویزا کارت و مستر کارت بین المللی” بروید و یکی از انواع کارت های پیش پرداخت و یا نقدی را انتخاب کرده و بسته به تعداد و نوع بلیط جام جهانی که میخواهید تهیه کنید کارت اعتباری خود را شارژ کرده و کارت را سفارش دهید.

مرحله دوم:

خرید بلیط جام جهانی از سایت فیفا

پس از تهیه و دریافت کارت اعتباری به بخش فروش بلیط سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) www.fifa.com/tickets مراجعه کنید و به قسمت خرید بلیط جام جهانی روسیه 2018 رفته و مشخصات و محل استقرار خود را تعیین کنید. و در انتها با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی بین المللی بلیط خود را خرید کنید.

جدول قیمت مصوب بلیط جام جهانی روسیه 2018 به شرح زیر است:

 قیمت بلیط جام جهانی روسیه 2018

توضیح: قیمت بخش اول تا سوم (بسته به جایگاه صندلی ها) به دلار آمریکا و بخش چهارم تنها مخصوص شهروندان روسیه و به روبل روسیه است.

منبع: تجارت جهانی

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=19516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi