1

باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند

  • کد خبر : 19658
  • 07 دسامبر 2017 - 9:25
باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند

باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حضور مسئولین در جمع دانشگاهیان می‌تواند به بسیاری از سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داده و میزان مشارکت را افزایش دهد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد فعالیت‌های دانشجویی در دولت یازدهم، اظهار کرد: اینکه نسبت به گذشته فضا برای فعالیت دانشجویان در تمام حوزه‌ها فراهم‌تر است، شکی در آن نیست؛ زیرا هم مسئولین درک کرده‌اند که مردم ولی نعمت ما هستند و دانشجویان آینده سازان این نظام و کشور باید در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند و ما هم حرف‌های آنها را شنیده و از پیشنهادات و نقطه نظرات آنها استفاده کنیم. برای اینکه کشور و آینده برای آنها است و آنها باید از همین حالا نقش مشارکتی خود را ایفا کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نمی‌شود جدا از آنها دنیایی را تصور کنیم که خودمان برایشان بسازیم. آنها باید بدانند چه جامعه‌ای را در نظر دارند. نمی‌توان نقش آنها و دیدگاه‌هایشان را نادیده گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد باید حضور مسئولین بیش از این در جمع دانشگاهیان باشد و بخشی از برنامه‌ها و کارهای مسئولین به گونه‌ای باشد که در تشکل‌ها و برنامه‌های دانشجویی حضور داشته و ضمن بیان خدمات انجام شده در جامعه دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان را پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید به کمک یکدیگر آینده روشنی را برای جامعه بسازیم، گفت: به نظر می‌رسد نگاه رئیس‌جمهور و دولتمردان این است که مشارکت دانشجویان در برنامه ها بیشتر شود اما به دلیل حجم زیاد کارها در دولت بیشتر وقت مسئولین در بروکراسی اداری تلف می شود و کمتر زمان برای دانشجویان باقی می ماند.

میرزاده در پایان خاطر نشان کرد: اگر ارتباط مسئولین و دانشگاهیان بیشتر و جلسات مستمر باشد، بسیاری از ابهامات که حتی در فضای مجازی هم منتشر می شود برطرف و به سوالات دانشجویان پاسخ داده می شود. در این ارتباط مسئولین و دانشجویان هم خدمات ارائه شده تبیین می شود و هم مشارکت دانشجویان افزایش می یابد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=19658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi