?مديرعامل ايساكو از افزايش رضايتمندي مشتريان از خدمات امداد نوروزي 97 در مقايسه با سال گذشته خبر داد و گفت: نتايج نشان دهنده اين است كه طرح ها و برنامه ها و پايش و نظارت بر حسن اجراي آن اثربخش بوده و سبب افزايش رضايتمندي مشتريان شده است.
?سيدرضا حسيني در نشست خبري با حضور رسانه ها از افزايش رضايت مشتريان از خدمات امدادي جشنواره نوروزي از عدد 81.55 در سال 96 به عدد 87.31 در سال 97 خبر داد و گفت: برنامه ريزي براي اجراي جشنواره نوروزي را از دي ماه آغاز و با شناسايي مسيرهاي پرتردد، با همكاري امدادخودرو و ساپكو اقلام و قطعات پرمصرف را براي توزيع در اين مسيرها ارسال كرديم.
?وي افزود: در جشنواره نوروزي ايساكو در سال 97 بيش از 60 هزار خدمت امدادي و حمل خودرو ارايه شده كه 2500 خدمت براي خودروهاي خارج از شبكه ايران خودرو بوده است.
?حسيني ادامه داد: در حوزه امداد خودرو نيز با ارايه خدماتي نظير امدادپلاس سعي بر ارايه خدمات مناسب به مشتريان داشته ايم.
منبع: ایکو