1

اعطاي جايزه تعالي منابع انساني به شركت نفت پارس

  • کد خبر : 18704
  • 12 نوامبر 2017 - 8:41
اعطاي جايزه تعالي منابع انساني به شركت نفت پارس

شركت نفت پارس در مراسم نهمين دوره جايزه تعالي منابع انساني، پس از ارزيابي هاي صورت گرفته، موفق به دريافت لوح و تقديرنامه “دو ستاره” گرديد.اعطاي جايزه تعالي منابع انساني به شركت نفت پارس حكايت از تأكيد اين مجموعه، مبني بر تعالي منابع انساني و ارزش هاي اخلاقي دارد.

شركت نفت پارس در مراسم نهمين دوره جايزه تعالي منابع انساني، با هدف معرفي و قدرداني از سازمان هاي برتر در حوزه مديريت منابع انساني، پس از ارزيابي هاي صورت گرفته، موفق به دريافت لوح و تقديرنامه “دو ستاره” گرديد.

سيزدهمين كنفرانس توسعه منابع انساني، كه در تاريخ 15و16 آبان ماه 96 با موضوع “جانشين پروري و مديريت استعدادها با تمركز بر نقش زنان و جوانان”، با حضور جمعي از مقامات كشوري، اساتيد و متخصصان حوزه منابع انساني، توسط سازمان مديريت صنعتي و انجمن مديريت منابع انساني ايران برگزار گرديد. جايزه تعالي منابع انساني، هرساله در 3 سطح گواهينامه، تقديرنامه و نشان به سازمان ها و مؤسسات خصوصي و دولتي اهدا شده و ارزيابان اين جايزه با حضور در سازمان ها، به ارزيابي برنامه ها، عملكرد و كيفيت توسعه منابع انساني مي پردازند و طبق نظام نامه جايزه، سرآمدان اين حوزه را انتخاب مي كنند. لوح و تقديرنامه اين كنفرانس به آقاي گمار “سرپرست حوزه اداري و منابع انساني” به نمايندگي از مديرعامل شركت، اعطا گرديد.

تعالي منابع انساني چارچوب جامعي از ارزش هاي محوري، معيارها و شاخص هاي برتر در تمامي ابعاد نيروي انساني است كه به مديران سازمان كمك مي كند تا با ارزيابي مستمر فعاليت ها، رويه ها، فرآيندها و نتايج منابع انساني، نقاط قوت و فرصت هاي بهبود خود را شناسايي كرده و براي آن ها هدف گذاري و در جهت رسيدن به اهداف برنامه ريزي نمايند

اعطاي جايزه تعالي منابع انساني به شركت نفت پارس حكايت از تأكيد اين مجموعه، مبني بر تعالي منابع انساني و ارزش هاي اخلاقي دارد.

منبع: شركت  نفت پارس

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=18704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi