شخصیت شناسی

بیوگرافی و آثار و فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر سیف اله جوان

دکتر سیف اله جوان دارای تحصیلات دکترا در رشته مدیریت مارکتینگ و مدرس رشته های: استراتژی بازاریابی و فروش ، بیوگرافی و آثار و فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر سیف اله جوانروان شناسی بازار ، خلاقیت در بازاریابی و مدیریت ، مدیریت CRM ، ارتباطات ، اصول و مبانی رفتار سازمانی

  • سوابق تحصیلاتی :

لیسانس تکنولوژی تصویر – دانشگاه تهران ۱۳۷۲

فوق لیسانس کارگردانی سینما – دانشگاه تهران ۱۳۷۵

دکترای بازاریابی– دانشگاه تهران ۱۳۷۸

  • سوابق اجرایی و مدیریتی :
    • معاون انجمن سینمای جوانان خوزستان (۱۳۶۹ الی ۱۳۷۴ )
    • کارشناس مسئول پژوهش های ریاست جمهوری ( ۱۳۷۰ الی ۱۳۷۷ )
    • عضو هیات مدیره (موظف) شرکت خدمات مسافرتی تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی ( ۱۳۷۷ الی ۱۳۷۹ )
    • معاون امور بین الملل بازاریابی و فروش شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ( دارای ۱۲۰ هتل در سراسر کشور ) ( ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۵ )
    • مدیرعامل مجتمع خدمات سینمایی سوره وابسته به حوزه هنری ( دارای ۱۱۰ سینما و دو شرکت سینمایی و فنی ) همزمان با ایرانگردی و جهانگردی (۱۳۸۰الی۱۳۸۲ )
    • معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران( ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۷ )
    • دبیر منطقه گردشگری شمال کشور ( ۱۳۸۵ الی ۱۳۸۷ )
    • معاون بازرگانی برج میلاد (۱۳۷۷الی۱۳۸۸)
    • معاون سرمایه گذاری و توسعه بازار شرکت عمران سازه شهرکوشا(۱۳۸۸تاکنون)

۴ ) سوابق شغلی ( مشاور ) :

  • مشاور مجتمع آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ( ۱۳۷۹ الی ۱۳۸۴ )
  • مشاور بازاریابی شرکت MPC تولید قطعات کامپیوتر (۱۳۷۹ الی ۱۳۸۹)
  • مشاور اتحادیه هتلداران ایران ( ۱۳۸۱ الی ۱۳۹۲ )
  • مشاور بازاریابی و تحقیقات بازارشرکت بیمه آتیه سازان حافظ ( ۱۳۸۵ الی۱۳۸۹ )
  • مشاور شرکت اروم آدا تولید کننده مواد غذایی ( ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۷ )
  • مشاور امور مشتری مداری سازمان امور مالیاتی ( ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۶ )
  • مشاور بازاریابی شرکت پارس الکتریک (۱۳۸۴الی۱۳۸۶)
  • مشاور شرکت مهندسین ارگ بم (۱۳۸۵الی۱۳۹۰)
  • مشاور روانشناسی بازار سامسونگ (۱۳۸۲ الی ۱۳۹۳ )
  • مشاور شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی (۱۳۸۵الی۱۳۸۷)
  • عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سیاحتی زاگرس (۱۳۸۴ الی۱۳۸۷)
  • عضو هیات عامل منطقه مرکزی (ایرانگردی و جهانگردی) (۱۳۸۱ الی ۱۳۸۵)
  • مشاور بازاریابی شرکت خودروسازی آمیکو ( ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲)
  • مشاورشرکت میراث پارس پاسارگاد (۱۳۸۸ الی ۱۳۹۱ )
  • مشاور مدیرعامل بانک مسکن در امور بازاریابی (۱۳۸۸ الی ۱۳۹۲ )
  • مشاور توسعه بازار رستوران های زنجیره ای لذیذ ( ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۵ )
  • مشاور توسعه بازار شرکت توسعه ایران گردشگری وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (۱۳۹۳ الی ۱۳۹۴)
  • مشاور بازاریابی پتروشیمی جم ( ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۶ )
  • مشاور بازاریابی پتروشیمی خوزستان ( ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۵ )
  • مشاور شرکت سرمایه گذاری گردشگری فراسان ایرانیان (۱۳۹۱ تا کنون )
  • مشاور شرکت ماغرکالای تهران (۱۳۸۹ تا کنون)
  • مشاور پروژه بزرگ تاپ آیلند قشم (۱۳۹۴ تا کنون)

 ۵ ) سوابق فرهنگی :

  • مدیر مسئول مجله میزبان با موضوع گردشگری ( ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۴ )
  • مشاور مجله مسافران با موضوع : فرهنگی گردشگری و اجتماعی (۱۳۸۳ الی ۱۳۸۵)
  • عضوهیات تحریریه هفته نامه ارجان موضوع : اقتصادی ( ۱۳۸۲ الی ۱۳۹۱)
  • عضو هیات تحریریه مجله سخن کارگر (۱۳۸۴ الی ۱۳۸۹)

 ۶) سوابق پژوهشی و طراحی های کاربردی :

  • طراح و مجری پروژه بن سفر
  • تدوین استراتژی بازاریابی و فروش محصولات پتروشیمی خوزستان
  • تدوین استراتژی بازاریابی و فروش محصولات آمیکو
  • طرح و اجرای سازمان مشتری مدار ( CRM) بیمه دانا
  • بررسی دلایل شکست محصولات (شرکت سبلان پلاستیک)
  • ارزیابی میزان رضایت مشتریان (شرکت فرمند)
  • آسیب شناسی و تعیین نیازها و توقعات مشتریان (سامسونگ)
  • تدوین استراتژی مدیریت بازاریابی و بازگانی محصولات هستی
  • تدوین و راه اندازه واحد بازرگانی شرکت داروسازی سبحان
  • تدوین و استراتژی مدیریت بازاریابی و فروش شرکت ( MPC)
  • تدوین و راه اندازی واحد بازرگانی سیمان مارون
  • تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری و صنایع دستی استان همدان
  • تدوین استراتژی بازار هدف گردشگری استان خوزستان
  • تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری و صنایع دستی استان زنجان
  • تدوین استراتژی بازاریابی گردشگری استان آذربایجان شرقی
  • تدوین استراتژی بازار زعفران ایران در دنیا (شرکت سحر)
  • تدوین استراتژی بازاریابی و فروش برند بوفالو در ایران (بوفالو برند ایتالیایی)
  • تدوین استراتزی بازاریابی و فروش برند روزگار

 

۷ ) مقالات تخصصی :

  • اول خودشناسی بعد بازارشناسی
  • اول شناخت کالا و خدمات بعد بازاریابی
  • ابزارهای بازاریابی صنعت گردشگری
  • آداب معاشرت در صنعت گردشگری
  • مدیریت استراتژی بازاریابی گردشگری
  • اخلاق بازاریابی حرفه ای
  • رسانه های تبلیغاتی مناسب کدامند؟
  • روانشناسی شایعه (کتاب)
  • تاثیر شایعه در استراتژی بازار
  • شباهت استراتژی در بازار رقابتی با استراتژی جنگ شبکه های مجازی
  • رضایت مشتری ، رمز بقای سازمانها
  • تبلیغات در نقطه خرید
  • ایجاد وفاداری در مشتریان
  • اصول بازاریابی تلفنی
  • تاثیر روانشناسی رنگ در بازاریابی و برند
  • آداب و معاشرت در بازاریابی
  • منافع و هزینه های وفاداری مشتری
  • قابلیتها و آسیب پذیریهای بازاریابی و فروش
  • نقاط آسیب پذیر رقبا کدامند ؟
  • انطباق محصولات با انتظارات مشتریان
  • چگونه لبخند بزنیم (کتاب درمراحل گرفتن مجوز چاپ )
  • مدیریت سکوت
  • مدیریت بازارگردانی
  • ضرورت کارگروهی در بازار
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • خود مراقبتی برندینگ فردی
  • مدیریت زمان از نگاه سازمان و مشتری
  • بازاریابی ازمنظرخلاقیت
  • آداب ورفتاردرجلسات
  • استرس در بازاریابی راچگونه کاهش دهیم
  • روانشناسی خلاقیت
  • اصول و مبانی زبان بدن
  • ویژگیهای افراد خلاق
  • اصول ومبانی برندسازی فردی وسازمانی
  • سازمان های بازارساز کدامند
  • مدیریت بر قراری ارتباطات با مشتریان
  • افکار مزاحم = افکار سمی
  • برند خود را اندازه بگیرید
  • چهره ما ویترین ذهن ماست!
  • انواع مشتری از نظر میزان رضایت
  • تفاوتهای بازاریابی در مشتریان نسل جدید و آینده
  • ارزش یک مشتری چقدر است؟
  • شناخت رفتار مصرف کننده
  • چگونه از مشتریان تان مراقبت کنید؟
  • موانع ارتباطات و خلاقیت چیست؟
  • معمار برند شخصی خود باشید
  • بررسی دلایل عدم خرید مردم از شما
  • پارزیت های منفی بازاریابی و فروش
  • آداب مذاکره حضوری و مجازی
  • عناصر رفتار مصرف کننده
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  • تولید نیاز کنیم یا رفع نیاز
  • تاثیر زبان بدن در محیط کار و مذاکرات رسمی
  • استراتژی رقابت در صنعت گردشگری
  • آسیب شناسی بازار گردشگری ایران
  • روشهای ساده برای نفوذ در قلب مشتری
  • با مشتری چگونه رفتار کنیم ؟
  • فروش خلاق
  • زبان خاموش مشتری
  • استراتژی و تکنیک های قیمت گذاری
  • بازاریابی مثل فونداسیون ساختمان است
  • بازاریابی مدرن در پوشش زبان بدن
  • آفت های مذاکره تجاری
  • چگونه فردی خلاق شویم
  • طبقه بندی مشتریان و شیوه بازاریابی آنها
  • اول خود را برند کنید بعد سازمان تان را
  • سنجش هیجانات مشتریان

برگزاری بیش از ۴۵۰ سمینار آموزشی و کاربردی

( موضوعات زبان بدن ( ارتباطات کلامی و غیر کلامی ) مدیریت خلاقیت ؛ روانشناسی بازار ؛ توسعه بازار فردی و سازمانی ؛ رفع موانع بازار و توسعه گردشگری ؛ خلا قیت در بازاریابی ؛ افکار مزاحم = تولید افکار سمی؛ بازاریابی منطقه ای ؛ تغییر نگرش از بازارهای داخلی و خارجی ؛ بررسی بازار حال با بازار آینده ؛ تاثیر زبان بدن در مذاکرات و بازاریابی ؛ بررسی بازاریابی درون سازمانی با بازاریابی برون سازمانی ؛ …)

حضور در بیش از۳۸ نمایشگاه خارجی ( در حوزه های گردشگری ، مدیریت ، ساختمان و سینما )

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Close