#برنامه_ریزی #استراتژیک #واحد_تجاری #بیشتر_بدانیم #دانستنی
برنامه ریزی استراتژیک تجاری به زبان ساده عبارت است از توصیف جوانب مختلف فعالیت یک واحد تجاری، شامل نوع محصول، تقاضای بازار، نیروی کار و نیازهای مالی. تدوین برنامه ریزی تجاری از دوجهت برای یک واحد تجاری بااهمیت و سودمنداست:
برنامه ریزی تجاری ابزاری کارامد و ضروری برای مدیریت سازمان است تا بداند درطول یک دوره زمانی معین چگونه واحد تجاری خود را مدیریت و اداره کند،
تدوین یک برنامه ریزی استراتژیک تجاری مناسب به خودی خود بیانگر توان سازمان برای جذب سرمایه گذاران بالقوه است. یک برنامه تجاری جامع از چند بخش تشکیل می شود. در این نوشته بخش های مختلف برنامه ریزی تجاری در یک اینفوگرافیک زیبا تشریح شده است.
برنامه ریزی استراتژیک برای یک واحد تجاری
گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین