0

گزارش برگزاری یازدهمین کنگره کشوری سوختگی

  • کد خبر : 139462
  • 06 اسفند 1401 - 10:13
گزارش برگزاری یازدهمین کنگره کشوری سوختگی

 دانستنی آنلاین:دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی از برگزاری  این کنگره با شعاردستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی،  در بهمن ماه  سال جاری خبرداد. به گزارش دانستنی آنلاین:دکتر حمیدرضا علیزاده اطاقور گفت: یازدهمین کنگره کشوری سوختگی با حضور گسترده مسوولین، متخصصین و فوق تخصص های محترم حوزه سوختگی و نیز صاحب نظران کادر درمان سوختگی […]

 دانستنی آنلاین:دبیر اجرایی یازدهمین کنگره کشوری سوختگی از برگزاری  این کنگره با شعاردستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی،  در بهمن ماه  سال جاری خبرداد.

به گزارش دانستنی آنلاین:دکتر حمیدرضا علیزاده اطاقور گفت: یازدهمین کنگره کشوری سوختگی با حضور گسترده مسوولین، متخصصین و فوق تخصص های محترم حوزه سوختگی و نیز صاحب نظران کادر درمان سوختگی و ترمیم زخم و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی ،در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم بهمن ماه برگزار شد .

وی افزود:شعار کنگره امسال دستاوردهای نوین دانش بنیان در سوختگی بود که در همین راستا مقالات ارزشمند          بین المللی و داخلی متعددی ارائه گردید.
یازده سخنرانی آموزشی و هفت پنل تشکیل گردید.

علیزاده با اشاره به اینکه حداقل چهل داور برجسته مقالات کثیر دریافتی از سراسر کشور را به دقت و صرف ساعتها بررسی کردند، گفت: در نهایت یکصد مقاله و پوستر پذیرفته شد.

در این کنگره وزین آخرین دستاوردهای پژوهشی در عرصه های مدیریت اسکار زخم، محصولات دانش بنیان و ترمیم زخم توسط پژوهشگران و اساتید برجسته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اصلاح گاید لاین و کوریکولوم سوختگی و نیز اصلاح تعرفه های خدمات درمانی سوختگی مورد بررسی قرار گرفت .

وی گفت:در مجموع بر توجه بیشتر به این حوزه بسیار مهم بهداشت و درمان کشور و ضرورت لزوم تشکیل انجمن علمی سوختگی تاکید شد .

همچنین ضمن تشکر از زحمات مسوولین دلسوز وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بر لزوم افزایش بودجه‌ کشوری سوختگی جهت خدمت رسانی بهتر به بیماران دردمند سوختگی توسط اساتید برجسته و مسوولین زحمتکش این حوزه تاکید گردید .

کنگره سوختگی کشور

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi