دانستنی آنلاین: میادین میوه و تره بار شهرداری روزانه محل خرید تعداد زیادی از ساکنین شهرهاست. ولی شهروندان دربرخی مواقع از کیفیت محصولات ارائه شده در این میادین راضی نیستند.
به گزارش دانستنی آنلاین:مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت:برای ارتقاء کیفیت محصولات قابل عرضه در میادین میوه و ترهبار پایتخت، تعداد ۷۰ بازار از دنباله بازارهای ترهبار خارج شد.
ایوب فصاحت به موضوع تفاوت کیفیت محصولات در بازارها و میادین اشاره کرد وگفت: در بحث تفاوت کیفیت، مطالعات دقیقی در میادین میوه و تره بار پایتخت صورت گرفته است.
وی یادآور شد: بر اساس این مطالعات، بخشی از این تفاوت کیفیت مربوط به بازارهای دنباله بازارهای پردرآمد ما در سطح شهر بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: تعداد قابل توجهی از این بازارها به تعداد ۷۰ بازار از دنباله خارج و به طور مستقیم به بهره برداران واگذار شد و همین به خودی خود ارتقاء کیفیت محصولات را به دنبال داشت.
فصاحت همچنین اظهارکرد: در بخشی از این بازارها که بنا به ضرورت همچنان به عنوان بازارهای دنباله فعالیت میکنند، نظارت دقیق بر غرفه ها انجام می شود که کیفیت محصولات با سایر بازارها برابر باشد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تا اوایل اسفندماه امسال، کیفیت محصولات در میادین به سطح قابل قبولی برسد، افزود: مساله علمی و اجرایی در میادین این است که در هر میدانی که تقاضا بالا داشته باشد، طبعاً کیفیت محصولات نیز در آن میادین بالاتر خواهد بود.
وی افزود: هر چند این موضوع از زمان ابتدای تأسیس میادین میوه و تره بار وجود داشته اما ما تلاش خود را انجام می دهیم که این کیفیت را در تمام میادین و بازارها یکسان کنیم.