1

چگونه می توان انرژی مثبت جذب کرد؟

  • کد خبر : 8009
  • 17 شهریور 1395 - 16:03
چگونه می توان انرژی مثبت جذب کرد؟

انرژی مثبت اساساً همان چیزی است که در ذهن خود تصوری درست و مثبت از آن داریم؛ یعنی همان نور، خوبی، محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به همنوع، امیدواری و به همان اندازه انرژی منفی همان چیزی است که در ذهن خود تصویری منفی از آن داریم؛ تاریکی، نفرت بد جنسی، شرارت، بی‌صبری، خودخواهی، تعصب، ناامیدی و یأس و اندوه.

#جذب_انرژی_مثبت # دانستنی #بیشتر_بدانیم

انرژی مثبت  اساساً همان چیزی است که در ذهن خود تصوری درست و مثبت از آن داریم؛ یعنی همان نور، خوبی، محبت، عشق، انفاق، صبر، احسان به همنوع، امیدواری و…

و به همان اندازه انرژی منفی همان چیزی است که در ذهن خود تصویری منفی و نا درست از آن داریم؛ تاریکی، ظلمت و نفرت بد جنسی، شرارت، رذالت، بی‌صبری، خودخواهی، تعصب، ناامیدی و یأس و اندوه.

همیشه مراقب هستیم تا مریض نشویم. سعی می کنیم تغذیه ی کامل داشته باشیم تا دچار هیچ گونه مشکل جسمی نشویم و در صورت بیمار شدن نزد پزشک می رویم. اما گاهی اوقات سلامت روحی خود را فراموش می کنیم. باید در نظر داشته باشید که سلامت جسمی و روحی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند پس باید به هردو آن ها توجه داشت.

میزان انرژی موجود در این دو مکان کاملاً می تواند بر سلامت جسمی و روحی ما مؤثر باشد. همان طور که می دانیم انرژی مثبت حیاتی در تمام موجودات، اجسام و در همه جا وجود دارد ولی در بعضی نقاط انتشار انرژی، بیشتر از جاهای دیگر است. اصولاً نقاط مرتفع مثل مناطق کوهستانی و جنگل های انبوه که دارای درختان کهنسال بلند هستند و معابد، مساجد، کلیساها یا مکان هایی که مقبره بزرگواری است؛ هر جا که انسان در آن به عبادت خدا می پردازد و با فکر او تمرکز می کند و او را در قلب خود حس می کند، به افزایش انرژی مثبت درونی انسان و شفای او کمک می کند.

دکوراسیون انرژی

به عقیده چینی های باستان، موقعیت و جهت پدیده ها در فضا از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و محل سکونت، کار، نحوه قرارگیری اشیا، میز، مبلمان، کتابخانه و سایر مایملک انسان که او را از هر سو احاطه کرده اند، قادر به تاثیرگذاری بر سلامت رفتار و روان او هستند. براساس فنگ شویی اشکال هندسی، خطوط و استقرار صحیح اشیا در محیط های مناسب موجب همسویی نیروهای آسمانی با انسان و اشیا شده، سلامتی و موفقیت را به ارمغان می آورند. این تأثیرات، رفتار و شخصیت انسان را در جهت مثبت یا منفی و موزون یا ناموزون تعیین می کنند. بدیهی است که اصلی ترین عصاره دکوراسیون انرژی یا فنگ شویی، توجه به هماهنگی موجود در طبیعت بوده و کشف رموز طبیعت که همواره در حال سخن گفتن با بشر هستند و استفاده از آن ها در زندگی شخصی برای تبدیل محیط اطراف خود به چنین اماکنی چه باید بکنیم؟ راهکار اجرایی برای بهره مندی از فضایی مثبت چیست؟

پاک کردن انرژی های منفی

احتمالاً می توانید برخی از این مکان ها را در اطراف خود مثال بزنید، اماکنی که ارتعاشات منفی آن ها بالاست. بسیاری از ما تجربه کرده ایم که هنگام مراجعه به بعضی جاها حال خوب ما، بد می شود مثل جاهای گرفته، بدون گردش و تهویه هوا، بدون نور و زندگی. علت اصلی آن بالا بودن ارتعاشات منفی در این اماکن است. راه ها و شیوه های متعددی وجود دارد که می توان با آن فضاها یا اماکن را از ارتعاشات منفی پاک و ارتعاشات مثبت و شفابخش را جایگزین آن کرد. این عمل به خصوص در مکان های عمومی مانند هتل ها یا کوپه قطار بسیار مفید واقع می شود اما می توان آن را به منظور پاکسازی و تقدیس منزل، محل کار یا اتومبیل خود نیز استفاده کرد، اغلب افراد پس از این عمل، احساس خوبی را تجربه می کنند.

راه کارهای مؤثر دریافت انرژی مثبت

۱) فرض کنید که یک درمانگر بخواهد به شفای بیمار بپردازد. کار کردن درمانگران در اتاقی که از انرژی های منفی پاکسازی شده باشد، بسیار اهمیت دارد. بهتر است در صورت امکان اتاقی انتخاب شود که در معرض نور آفتاب بوده و به فضای باز و هوای تازه دسترسی داشته باشد. پس آفتاب یکی از عوامل دفع انرژی های منفی است.

۲) علاوه بر این می توان با دود کردن مریم گلی و سرو آزاد یا هر گیاه خوشبو و ضدعفونی کننده دیگر، اتاق را پاکیزه نگاه داشت. پیش از برخاستن دود باید یکی از درهای خانه را باز گذاشت تا دود، انرژی مرده و منفی را جذب کرده، آن را از در اتاق خارج کند.

۳) قرار دادن تکه های جواهر مناسب در اتاق نیز انرژی منفی را جذب می کند.

چند توصیه ساده برای جذب انرژی مثبت

حالا چند توصیه ساده برای این که محیط اطراف خود را سرشار از انرژی مثبت کنید:

۱) هرگز به طور مداوم در اتاق بدون تهویه یا زیرنور چراغ های فلورسنت (مهتابی) کار نکنید. این نور فرکانسی تولید می کند که با ارتعاشات هاله تداخل کرده، موجب بروز فرکانس ضربه ای در حوزه انرژی می شود. دامنه فرکانسی این نورها برای تندرستی زیان آور هستند.

۲) وجود گیاهان، مولد انرژی مثبت و شفابخش هستند. می توانید در اتاق خود از حضور زنده گیاهان بهره مند شوید و زندگی را در کنار گیاهان تجربه کنید.

۳) استفاده از رنگ های شاداب و انرژی بخش نیز می تواند بسیار مؤثر باشد.

۴) پخش موسیقی موزون برای از بین بردن انرژی های منفی در فضا و دفع امواج منفی مفید است. کاری کنید که نور و هوای زنده و تازه به زندگیتان جاری شود. با خواندن نام خداوند می توانید اتاق خود را به مکانی پاکیزه و سرشار از انرژی مثبت تبدیل کنید.

منبع: دکترسلام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=8009

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi