2

وام 150 و 300 میلیونی دولت به تمام مردم

  • کد خبر : 130985
  • 07 نوامبر 2022 - 20:05
وام 150 و 300 میلیونی دولت به تمام مردم

سیدابوالفضل پرپنچی توضیحات کاملی درخصوص پرداخت وام 100 میلیونی به بانوان و دو وام 150 و 300 میلیونی به مردم داد. به گزارش دانستنی آنلاین، وام فوری بانکی برای همه . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار […]

سیدابوالفضل پرپنچی توضیحات کاملی درخصوص پرداخت وام 100 میلیونی به بانوان و دو وام 150 و 300 میلیونی به مردم داد.

وام فوری

به گزارش دانستنی آنلاین، وام فوری بانکی برای همه . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است

وام فوری 100 میلیونی دولت به بانوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

سیدابوالفضل پرپنچی با حضور با اشاره به پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط، اظهار کرد: زنان سرپرست خانواری که توان کار کردن دارند، اما ضامن برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی ندارند با معرفی به صندوق ضمانت وام اشتغال، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

پرپنچی، خاطرنشان کرد: سایر نیازمندان واجد شرایط نیز با معرفی به بانک‌های عامل می‌توانند از تسهیلات اشتغال زایی برخوردار شوند.

وام فوری قرض الحسنه بدون ضامن با بازپرداخت طولانی

رئیس کمیته امداد از افزایش سقف تسهیلات مددجویان به ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: سقف تسهیلات تا چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

سیدمرتضی بختیاری در جلسه شورای عالی اشتغال کشور که با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر اعضای شورای عالی اشتغال برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در حوزه اشتغال گفت: در هفت ماه امسال ۱۷۲ هزار و ۶۲۹ فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شده که برای این منظور ۱۰ هزار و ۹۷۴ میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی افزود: در قالب تبصره ۱۶ مجموعا ۹۶۵۶ میلیارد تومان از ۲۵ هزار میلیارد تومان جذب شده که معادل ۳۸ درصد اعتبارات است. در حال حاضر ۱۳۴ هزار پرونده با مبلغ ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آماده و در بانک‌های عامل منتظر پرداخت تسهیلات است.

بختیاری تاکید کرد: در زمینه تبصره ۱۸ نیز در سال ۱۴۰۰ میزان ۵۰ درصد آن تخصیص یافته و با هم‌افزایی نهاد مالی، ظرفیت ۸۶۳ میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شده است که ۹۴ درصد آن معادل ۸۱۰ میلیارد آن در قالب ۴۲۷۴ فقره تسهیلات پرداخت شده است. در سال جاری از مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان مصوبه مجلس برای کمیته امداد تاکنون مبلغی تخصیص نیافته است.

رئیس کمیته امداد با تقدیر از مشاعدت‌های بانک مرکزی در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد، گفت: ابلاغ زودهنگام و سریع اعتبارات به بانک‌ها، تصویب سقف ۳۰۰ میلیونی برای طرح‌های برتر، افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی به ۱۵۰ میلیون تومان و افزایش سقف تسهیلات برای کارفرمایان، متناسب با تعداد مددجویان به کارگیری شده، حداکثر تا چهار میلیارد تومان از جمله این مساعدت‌ها است.

بختیاری اظهار کرد: به منظور راستی‌آزمایی فعالیت‌های اشتغال سال ۱۴۰۰، تیم‌های نظارتی تهران و مراکز استان‌ها به صورت تصادفی از ۲۵ هزار طرح بازدید کردند که نتایج نشان می‌دهد بیش از ۹۲ درصد تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد به هدف نشسته است. به عبارت دیگر سرمایه گذاری در اشتغال مددجویان کمترین انحراف را داشته و اشتغال در کمیته امداد واقعی، موثر و دارای اصابت به هدف است.

وی اضافه کرد: برای تسهیل در امر ضمانت نیازمندان در قانون بودجه ۱۴۰۱ (جزء ۱ بند ب تبصره شانزده) مجوز تاسیس اساسنامه صندوق ضمانت به کمیته امداد امام خمینی (ره) داده شده است. اساسنامه این صندوق با نام «حیات» در هیات امنای کمیته امداد تصویب شده است. برای تسهیل عملکرد صندوق، تصویب‌نامه‌ای پس از تصویب در کمیسیون اقتصادی دولت، در نوبت طرح در هیأت وزیران است که در صورت تصویب در جلسه چهارشنبه چهار آبان‌ماه، به سرعت شاهد عملیاتی شدن آن خواهیم بود.

رئیس کمیته امداد گفت: توسعه زنجیره‌ها یکی از راهبردهای مهم کمیته امداد برای پایداری مشاغل است. در این راستا در زنجیره نوغان‌داری، امسال نیز ۵۰۰ تن پیله تر توسط مددجویان کمیته امداد تولید شده که ۱۷۴ تن پیله توسط کمیته امداد خریداری شده و برای ۳۵۰۰ خانوار با متوسط درآمد ۱۲.۵ میلیون تومان اشتغال‌زایی شده است. این میزان در سال گذشته ۹۸ تن بوده که امسال با رشد ۷۷ همراه بوده است.

بختیاری ادامه داد: همچنین با توجه به فراوانی طرح‌های دامپروری در کمیته امداد، تفاهم‌نامه و قرارداد اجرای زنجیره تولید دام و طیور به ظرفیت سالانه ۴۰ هزار طرح دامداری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امضا شده است. ستاد اجرایی در این تفاهم‌نامه راهبری کلان بخش مهمی از طرح های دامپروری کمیته امداد را بر عهده خواهد داشت. اجرای این تفاهم نامه در سه استان اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شعار سال و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای پشتیبانی از مشاغل خرد به ویژه در حوزه بازار، تفاهم‌نامه‌ای امضا شده و مددجویان کمیته امداد به شکل آزادکاری به عنوان یکی از شکل‌های نوین مشاغل، مشغول به کار می‌شوند. همچنین تفاهم‌نامه‌ای با یک مجموعه فروش آنلاین منعقد شده که بر اساس آن ۹۰۰ نفر از مجریان طرح‌ها، موفق به راه‌اندازی غرفه در این فروشگاه اینترنتی شده‌اند.

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک ملت

پزشکان، بازاری‌ها و دیگر مشاغلی که مشتری بانک ملت هستند با استفاده از طرح «ویژه متخصصان» امکان دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند. مبلغ این وام برای هر یک از مشاغل، با توجه به توان بازپرداخت آن‌ها، متفاوت خواهد بود.

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب بانک ملت  حساب جاری داشته باشند یا افتتاح کنند. این تسهیلات ویژه متخصصان است و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. داشتن سند ملکی برای دریافت این وام ضروری است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید مجوز فعالیت یا پروانه کسب معتبری را به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان بهره برداری از سپرده‌هایشان را دارند. حداکثر مدت زمان برای پرداخت اقساط وام متخصصان ۶۰ ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک همین مبلغ وام ۳۰۰ میلیون تومانی را با نرخ سود و مدت زمان ذکر شده به مشتریان بپردازد، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۸ تومان خواهد بود. کل سود این وام ۱۵۷ میلیون و ۸۱ هزار و ۶۹۴ تومان و جمع رقم تسهیلات و سودش ۴۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان است.

زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

متقاضیان استفاده از وام ۳۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند.

اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به این مبلغ وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. همه ی سود این وام ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات طرح «طراوت» استفاده کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به دارندگان سپرده بلندمدت بانک آینده تعلق می‌گیرد.

سود وام طرح طراوت بانک آینده بر اساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و حداقل به ۱۲ ماه و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد. دو نوع ضمانت مسدودی سپرده و ضامن رسمی برای دریافت این وام وجود دارد. زمان لازم برای برای پرداخت اقساط این تسهیلات هم حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده امکان خرید کالای مورد نظر خود را دارند. ضمنا پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

در صورت پرداخت حداکر مبلغ وام، با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ ماهه، مبلغ هر قسط ۴ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۴۳۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام با شرایط مذکور، ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۲۷۳ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۰ میلیون و ۵۸ هزار تومان است.

افرادی که برای تامین نیازهای مالی یا تعمیر مسکن خود به وام احتیاج دارند و مشتری بانک گردشگری هستند، می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی طرح «۶ در ۴» این مجموعه بهره ببرند.

دارندگان حساب بلندمدت در یکی از شعب بانک گردشگری امکان تقاضای تسهیلات طرح ۶ در ۴ را دارند. میزان سود این وام ۴ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن هم ۶۰ ماه اعلام شده است. مبلغ این وام براساس گردش حساب و مبلغ سپرده مشتری، تعیین می‌شود. ضمنانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. بنابراین تا پایان زمان پرداخت اقساط این تسهیلات، سپرده مشتری در بانک مسدود خواهد شد. البته در مدت مسدودی سپرده، ۶ درصد سود به آن تعلق می‌گیرد.

در صورتی که بانک گردشگری حداکثر مبلغ تسهیلات را با میزان سود و مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به متقاضیان بپردازد، مبلغ اقساط برای وی ۹ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۶۱ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۵۲ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۶۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۵۵۱ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان است.

وام کارگشایی به دو شکل قرض الحسنه و در قالب قرارداد جعاله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۲ میلیون تومان بوده و نرخ کارمزد آن ۲ درصد است. مشتریان برای دریافت وام قرض الحسنه لازم است ۳۰ گرم طلای تزئینی در بانک کارگشایی به رهن بگذارند. حداکثر زمان پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی در یک سال و تنها یک قسط است. / خانه فوتبال

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=130985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi