1

هواشناسی در 22 آبان 1401

  • کد خبر : 131884
  • 13 نوامبر 2022 - 9:19
هواشناسی در 22 آبان 1401

سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در بعضی از استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: فردا از میزان غلظت آلودگی هوا در تهران کاسته خواهد شد. به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، […]

سازمان هواشناسی از ادامه بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در بعضی از استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: فردا از میزان غلظت آلودگی هوا در تهران کاسته خواهد شد.

هواشناسی
به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق مستعد وقوع پدیده گردوخاک پیش‌بینی شده است.

فردا دوشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود و سه‌شنبه برای استان‌های گیلان و اردبیل، چهارشنبه در مناطق غربی و مرکزی کشور، برخی مناطق شمال غرب، جنوب غرب و دامنه‌های مرکزی رشته‌کوه البرز و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط جنوبی کشور بارش روی می‌دهد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز تداوم آلودگی هوا در تهران ادامه دارد و فردا و سه‌شنبه به‌سبب وزش باد از غلظت آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi