2
وقتی ساعت لوکس میرسلیم نظر مخاطبان را جلب کرد

نماینده مجلس انقلابی، با ساعت 6 میلیاردی!

  • کد خبر : 142467
  • 24 می 2023 - 17:30
نماینده مجلس انقلابی، با ساعت 6 میلیاردی!

دانستنی آنلاین: با گذشت دو روز از مناظره جنجالی مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی، حاشیه های این مناظره که به طور زنده از صدا و سیما پخش می شد، همچنان ادامه دارد. به گزارش دانستنی آنلاین، پس از آنکه اظهارات عجیب و غریب میرسلیم در دفاع از خودروسازان، در جریان مناظره او با جلال رشیدی،  […]

دانستنی آنلاین: با گذشت دو روز از مناظره جنجالی مصطفی میرسلیم و جلال رشیدی، حاشیه های این مناظره که به طور زنده از صدا و سیما پخش می شد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش دانستنی آنلاین، پس از آنکه اظهارات عجیب و غریب میرسلیم در دفاع از خودروسازان، در جریان مناظره او با جلال رشیدی،  با واکنش های فراوانی مواجه شد، اکنون نوبت به ساعت لاکچری او بود تا اذهان عمومی را به خود جلب کند.

ساعتی که در تصاویر تلویزیونی در دستان مصطفی میرسلیم دیده می شود، به نظر می رسد یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!

ساعت 6 میلیاردی میرسلیم

مصطفی میرسلیم که از چهره های شاخص اصولگرا به شمار می رود، عضو حزب مؤتلفه است و در طی چهار دهه اخیر همواره از در چرخه قدرت گاهی به عنوان وزیر ارشاد و گاهی نیز به عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری حضور داشته است.

او در سال 96، برای تصاحب پست ریاست جمهوری تلاش کرد که کمترین توفیقی به دست نیاورد. با اینحال در انتخابات بی رمق مجلس یازدهم توانست با حدود 800 هزار رای تحت عنوان نماینده تهران، وارد بهارستان شود تا دهه هشتم زندگی خود را تحت عنوان نماینده مجلس بگذراند.

رفتارهای عجیب و پرحاشیه میرسلیم، تنها به نوع پوشش و اصلاح صورتش ختم نمی شود و هرزگاهی این نماینده اصولگرا، با ایجاد حاشیه هایی، خود را به صدر اخبار کشور می رساند.

سال 99 او در نقش نماینده  افشاگر و فساد ستیز، اتهاماتی را علیه محمدباقر قالیباف مطرح کرد و از فساد 65 میلیارد تومانی مرد قدرتمند و با نفوذ پارلمان سخن گفت. ادعایی که با شکایت قالیباف از او مواجه شد تا آنکه کار به دستگاه قضایی کشید.

اما دادگاه  میرسلیم را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.

سال 1401 نیز موضوع ارتباط فرزند او با فرقه منافقین، نام میرسلیم را بر سر زبان ها انداخت. همان زمان او در گفتگو با تسنیم، خبر بازداشت فرزندش به اتهام همکاری با فرقه تروریست  مجاهدین خلق را تأیید کرد وی در این مصاحبه اعلام کرد که «فرزندش تیرماه ۱۳۹۸ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس مجکوم شده‌است و پس از درخواست تجدید نظر و صدور حکم قطعی در بهمن ۹۹ او را به زندان اوین منتقل کرده‌اند. با اینحال طولی نکشید که فرزند میرسلیم از زندان آزاد شد.

مهدی میرسلیم

آزادی مهدی میرسلی مدرست زمانی رخ داد که این نماینده اصولگرا، تنها چندماه قبل و در  واکنش  اعتراضات مردمی پگفته بود:  «به‌نظر بنده فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است وباید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند، منتها قوه‌قضائیه روال خودش را دارد».

این نماینده پرحاشیه در حالی خواهان اعدام جوانان معترض بود که نظری متفاوت در خصوص فرزند خود داشت. روایت پدر از آنچه مهدی کرد جالب است: «منافقان با شناسایی و سوءاستفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی به‌‌دست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به‌دام انداختن او به‌دست نیاوردند. فرزندم بسیار عاطفی و ساده‌لوح و سست ‌‌اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شده و منافقان نیز با استفاده از همین موارد توانستند او را جذب کنند و به انحراف بکشانند و مأموران امنیتی نیز گمان کرده بودند که او عنصر اثرگذاری است.»

تنها همین چند مورد نشان دهنده شخصیت واقعی مصطفی میر سلیم است. کسی که نگاهی دوگانه به خود و مردم دارد. در واقع این نماینده اصولگرا مصادق بارز واعضی است که برای مردم یک جور فتوا می دهد و خودش در خانه طور دیگر عمل می کند.

با این حساب نباید به او خرده گرفت که چرا ساعت 6 میلیارد تومانی به دست می بندد، در حالی که مردم این روزها زیر بار تورم و گرانی کمر خم کرده اند.

نمی توان از چنین شخصیتی انتظار داشت به جای دفاع از حقوق ملت، هوادار و مدافع سرمایه داران و مافیای خودرو نباشد، در حالی که خود و نزدیکانش از خودروهای لوکس استفاده می کنند. و تا کنون تجربه رانندگی  پراید را نداشته اند. فاصله میان مردم و نمایندگانی از این دست، از زمین تا کهکشان است.

زندگی لوکس و لاکچری برخی از  مقامات و مسئولان نظام، در سال های اخیر ، به واسطه رشد تکنولوژی های نوین ، دیگر از چشم جامعه پنهان نمی ماند و هرزگاهی با افشای بخشی از نیمه پنهان زندگی مقامات و وابستگانشان، موجی از واکنش ها را در جامعه رقم می زند.

 

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi