1

نشست هم اندیشی انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی

  • کد خبر : 139747
  • 07 مارس 2023 - 12:45
نشست هم اندیشی انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی با جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی
نشست هم اندیشی با موضوع تبادل نظر،هم اندیشی وهمکاری در اجرای همایش ملی مسئولیت اجتماعی با حضور مدیران انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی، رئیس مرکز پایش مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی ،کارشناسان ، مسئول کمیته علمی و مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی درتاریخ ۱۵ اسفند در محل جهاد دانشگاهی شهید بهشتی برگزار شد.

«رسانه مسئولیت اجتماعی»:نشست هم اندیشی با موضوع تبادل نظر،هم اندیشی وهمکاری در اجرای همایش ملی مسئولیت اجتماعی با حضور مدیران انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی، رئیس مرکز پایش مسئولیت اجتماعی جهاد دانشگاهی ،کارشناسان ، مسئول کمیته علمی و مدیر مسئول رسانه مسئولیت اجتماعی درتاریخ ۱۵ اسفند در محل جهاد دانشگاهی شهید بهشتی برگزار شد.

در این جلسه دکتر خدایی رئیس مرکز پایش ضمن معرفی مرکز پایش و  اهداف کلی رویداد به موضوع هم اندیشی با متخصصین و فعالان مسئولیت اجتماعی تاکید نمودند.
در ادامه خانم دکتر احمدی کارشناس مرکز پایش  به اهداف ، برنامه ها و جلسات انجام شده اشاره نمود و عنوان کرد: موضوع مسئولیت اجتماعی شهروندی یکی از عناوین اصلی رویداد است و به همین منظور این جلسه هم اندیشی با حضور و همراهی آقای دکتر فتوره چی،خانم مهندس عقلایی و آقای قویدل از مدیران انجمن ترویج فرهنگ مسئولیت برگزار شد.

دکتر فتوره چی ضمن معرفی انجمن و اهدافی که در تحقق فرهنگ مسئولیت اجتماعی مورد نظر است عنوان کرد : موضوع توسعه فرهنگ مسئولیت اجتماعی با همکاری نخبگان، مراکز دانشگاهی و علمی می تواند محقق شود که نیازمند مطالعه و برنامه ریزی های بیشتر در آینده است.
در ادامه جلسه سیدرضا جمشیدی مدیر مسئول «رسانه مسئولیت اجتماعی» گزارشی از وضعیت قوانین و اقدامات قانونی که در حال نهایی شدن است ارائه کرد. وی  به موضوع اهمیت توجه به رسانه ها و ارتباط نزدیک دانشگاه ،رسانه ها و تشکل ها اشاره نمود و گفت: «رسانه مسئولیت اجتماعی» در راستای اهداف خود ، آمادگی همکاری با مرکز پایش و رویداد پیش رو را دارد و آماده است گزارشات csr بنگاه ها و سازمان ها را در رسانه تخصصی مسئولیت اجتماعی منتشر نماید.


دکتر حسن محمودی کارشناس و مشاور csr و توسعه پایدار نیز دراین جلسه دیدگاه های  خود را بیان نمود. وی عنوان کرد: در این رویداد موضوع دستاورد ها و اثربخشی محتوا جایگاه ویژه ای دارد و می بایست به بخش علمی توجه خاصی شود.

خانم مهندس عقلایی از اعضای هیأت موسس در این جلسه  به موضوع اخلاق و رویکرد فرهنگی در زمینه مسئولیت اجتماعی اشاره کرده و و تجارب میدانی خود را در حوزه مسئولیت اجتماعی بیان نمودند.
در ادامه احمد قویدل مدیر روابط عمومی انجمن با بیان یک تجربه موفق و بازدید میدانی از چند رویداد بین المللی خارج از کشور به نحوه ارتباط مخاطبین با محور های رویداد های برگزار شده دیدگاه های خود را بیان کرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi