3

مهارت های کسب‌وکار و فروش بیشتر کدامند ؟ (بخش دوم)

  • کد خبر : 9169
  • 06 نوامبر 2016 - 8:39
مهارت های کسب‌وکار و فروش بیشتر کدامند ؟ (بخش دوم)

در بخش اول از این مطلب با عنوان مهارت های کسب‌وکار و فروش بیشتر کدامند؟ به برخی از مهارت هایی که برای بازاریابی و پیشبرد فروش بیشتر به آنها نیاز دارید، اشاره شد و توضیحاتی ارائه کردیم . در این بخش دوم و پایانی به بقیه مهارت های لازم در این رابطه اشاره می کنیم. لطفاً با ما باشید.

#مهارتهای_کسب‌وکار #فروش_بیشتر #بیشتر_بدانیم #دانستنی

در بخش اول از این مطلب با عنوان مهارت های کسب‌وکار و فروش بیشتر کدامند؟ به برخی از مهارت هایی که برای بازاریابی و پیشبرد فروش بیشتر به آنها نیاز دارید، اشاره شد و توضیحاتی ارائه کردیم که در این بخش به بقیه مهارت های لازم در این رابطه اشاره می کنم:

چند مهارت لازم برای کسب‌وکار و فروش بیشتر

یک‌راه‌حل ارائه کنید

مشتریان شما آن‌قدر باهوش هستند که خودشان بتوانند مشکلات را تشخیص دهند. چیزی که آن‌ها نیاز دارند، کسی است که به عمق مشکل نفوذ کند و راه‌حلی برای آن ارائه کند. نه راه‌حلی ممکن، بلکه راه‌حلی قطعی!

همواره چیزی بالاتر و بهتر از رقیب خود برای ارائه و معرفی داشته باشید. یک گزارش با جزئیات کامل ارائه کنید، نشان دهید که به مشکل آن‌ها فکر کرده‌اید، این راه‌حل را بدون دریافت هزینه ارائه کنید. یعنی خودتان را پیش از حل کردن مشکل و فروختن راه‌حل و محصول خودتان، تبدیل به بخشی از مشکل کنید. مطمئناً مشتری علاقه‌مند به دانستن در مورد شما هست، اما بیشتر از آن علاقه‌مند به دانستن چگونگی حل مشکل توسط شماست.

از پرحرفی خودداری کنید

به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید که هیچ‌یک از مشتریان شما خواهان شنیدن چیزی در مورد شخص شما نیستند، نمی‌خواهند شمارا به‌عنوان یک حلال مشکل بشناسند یا اینکه توجه بیش‌ازحدی به جزئیات داشته باشند. آن‌ها خصوصیات محصول و خدمت و یا راه‌حل را می‌خواهند، اما وارد شدن بیش‌ازحد به جزئیات اصلاً صحیح نیست و کاربردی برای شما یا برای آن‌ها ندارد. آن‌ها نهایتاً شاید بخواهند بدانند که شما برای چه فرد دیگری که مشکلی مشابه با مشکل آن‌ها داشته کارکرده‌اید و چگونه مشکل وی را حل کرده‌اید!

ارتباط غیرکلامی

حتماً به‌خوبی می‌دانید چیزی را که به زبان می‌آورید، تنها بخش کوچکی از چیزی است که به مخاطب انتقال می‌دهید. درواقع ارتباط غیرکلامی شماست که بیش از چیز دیگری اطلاعاتی را به فرد مقابل شما انتقال می‌دهد. صاف بایستید، تماس چشمی داشته باشید، دست‌به‌سینه قرار نگیرید، با سرعتی آرام اما تحت کنترل خودتان قدم بردارید، در حین صحبت خیلی دستان خود را تکان ندهید و محکم دست بدهید. این ارتباطات غیرکلامی شما شاید بیش از هر چیز دیگری موجب افزایش فروش باشد.

مثبت بودن

همه ما در همین جهان زندگی می‌کنیم. توجه داشته باشید که خواه‌وناخواه همه و همه به‌نوعی در رابطه با یک موضوع گله و شکایت دارند، این‌طور نیست؟ خصوصاً شبکه‌های اجتماعی امروزه به منجلابی از شکوه و شکایت تبدیل‌شده و همه ما به‌خوبی حداقل چند نفر را در بین آشنایان می‌شناسیم که به‌راحتی هر نکته منفی موجود در هر چیزی را پیدا می‌کنند.

اما درعین‌حال همه ما به دنبال یافتن افراد مثبت برای توسعه ارتباطات خودمان با آن‌ها هستیم. همه دنبال آن نفس تازه‌ای برای زندگی خودمان هستیم که درواقع خودمان هم آن را نداریم. پس راه‌هایی را برای یافتن افراد مثبت در زندگی خود پیدا کنید. همیشه خنده بر لب داشته باشید، سپاسگزار چیزهایی باشید که در اختیاردارید، در مورد چیزهایی صحبت کنید که از آن‌ها لذت می‌برید و به مشتری خود این را یادآوری کنید که همه‌چیز درنهایت خوب پیش می‌رود. مثبت اندیش بودن منجر به اعتمادبه‌نفس بیشتر و بیشتر می‌شود. تیره‌بخت و ناراحت به نظر نرسید. هیچ‌کس در دنیا به یک نفر دیگر با این ویژگی‌ها در زندگی خودش نیاز ندارد. به یاد داشته باشید که افراد مثبت اندیش همواره با فرصت‌های بیشتری در زندگی خود روبرو می‌شوند.

کلام آخر

پیامی که انتقال می‌دهید باید دقیق و سنجیده باشد، اما فروختن خودتان چیزی فراتر از استفاده از کلمات صحیح است. بلکه کلیات دیگری در این رابطه وجود دارد که در فضا و محیط باید به آن‌ها توجه کرده و مدنظر قرار دهید. اعتمادبه‌نفس داشته باشید، حلال مشکلات باشید و نگاهی مثبت به همه موارد داشته باشید. این‌ها همگی شروع‌کننده‌های خوبی برای داشتن یک رابطه کاری خوب و مناسب هستند.

منبع: شبکه پذیرش آگهی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=9169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi