2

معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس

  • کد خبر : 131844
  • 21 آبان 1401 - 18:00
معرفی بهترین فیلم های نتفلیکس

اگر به دنبال فیلم های پرطرفدار و با کیفیت خارجی هستید در این مطلب ۴ فیلم پرفروش نتفلیکس را معرفی کرده ایم. به گزارش دانستنی آنلاین، با توجه به اینکه تعداد فیلم های سینمایی باکیفیت زیاد است و شاید پیدا کردن آنها زمان‌بر باشد، تصمیم گرفتیم این مطلب از سایت دانستنی آنلاین را به معرفی […]

اگر به دنبال فیلم های پرطرفدار و با کیفیت خارجی هستید در این مطلب ۴ فیلم پرفروش نتفلیکس را معرفی کرده ایم.

نتفلیکس

به گزارش دانستنی آنلاین، با توجه به اینکه تعداد فیلم های سینمایی باکیفیت زیاد است و شاید پیدا کردن آنها زمان‌بر باشد، تصمیم گرفتیم این مطلب از سایت دانستنی آنلاین را به معرفی فیلم های پرطرفدار خارجی اختصاص دهیم.

۱- فیلم The Power of the Dog

فیلم The Power of the Dog

فیلم قدرت سگ
کارگردان: جین کمپیون
نویسنده: جین کمپیون
بازیگران: بندیکت کامبربچ، کریستن دانست و جسی پلمونس
میانگین امتیازات The Power of the Dog در IMDB: ۶.۸

قدرت سگ، اثری با نامزدی ۵۷۲ جایزه در جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف و همچنین برنده‌ی یک جایزه اسکار در بخش بهترین کارگردان، نه‌تنها توانسته نظر مثبت منتقدان زیادی را به خود جلب کند، بلکه یکی از بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس به شمار می‌رود؛ منتقدانی که بیشتر از هر چیزی سبک کارگردانی و فیلمنامه‌ی کمپیون، فیلم‌برداری، موسیقی و هنرنمایی چهار بازیگر اصلی را دوست داشتند. فیلم قدرت سگ موضوعات خیلی مهمی مانند عشق، غم و اندوه، نفرت، حسادت، بی‌نظمی اجتماعی و غیره را پوشش می‌دهد. فیل بربانک که یک دامدار کاریزماتیک است، ترس و وحشت را به افرادی که اطرافش هستند، القا می‌کند.

زمانی‌که برادر او یک همسر جدید و پسر خود را به خانه می‌آورد، فیل کم کم آزار و اذیت آن‌ها را آغاز می‌کند. او آنقدر این کار را ادامه می‌دهد تا اینکه خودش هم در معرض عشق قرار می‌گیرد. این فیلم براساس رمانی با همین نام ساخته شده که در سال ۱۹۶۷ با قلم توماس سوج منتشر شده بود. کمپیون علاوه‌بر اسکار، جایزه شیر نقره‌ای را هم برای بهترین کارگردانی در جشنواره فیلم ونیز برنده شده بود.

۲- فیلم Roma

فیلم Roma

فیلم روما
کارگردان: آلفونسو کوارون
نویسنده: آلفونسو کوارون
بازیگران: یالیتزا آپاریسیو، مارینا د تاویرا و فرناندو گریدیاگا
میانگین امتیازات Roma در IMDB: ۷.۷

«دوره‌هایی در تاریخ وجود دارد که زخمی بر جوامع می‌اندازند و لحظاتی در زندگی وجود دارد که ما را به‌عنوان یک فرد متحول می‌کند.» فیلم روما که یکی دیگر از بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس است، داستان شخصیتی به نام کلوئی را حکایت می‌کند؛ زن جوانی که در محله روما (در شهر مکزیکو سیتی واقع است) در خانه‌ی یک خانواده با سطح طبقاتی متوسط، کار می‌کند. آلفونسو کوارون یک نامه‌ی دوست‌داشتنی و زیبا برای زنی نوشته که او را بزرگ کرده است. آلفونسو کوارون داستان این فیلم را براساس دوران کودکی خودش نوشته تا یک تصویر زنده و احساسی را از مشکلات داخلی، سیاسی و همچنین اختلاف طبقاتی‌ای که در دهه ۱۹۷۰ به‌شدت وجود داشت، به نمایش بگذارد.

کوارون علاوه‌بر کارگردانی این اثر درام، نگارش فیلمنامه‌ی آن را هم بر عهده داشته و حتی فیلم‌برداری این فیلم را هم خود او انجام داده است. این فیلم نامزد دریافت ۴۷۱ جایزه از جشنواره‌ها و مراسم‌های مختلف شد که درنهایت ۲۵۲ مورد آن‌ها را دریافت کرد؛ از جمله ۳ جایزه اسکار در بخش‌های بهترین کارگردان، بهترین فیلم خارجی زبان و همچنین بهترین فیلم‌برداری.

۳- فیلم Dick Johnson Is Dead

فیلم Dick Johnson Is Dead
فیلم دیک جانسون مرده است
کارگردان: کریستن جانسون
نویسنده: کریستن جانسون
بازیگران: کریستن جانسون و چارلز ریچارد «دیک» جانسون
میانگین امتیازات Dick Johnson Is Dead در IMDB: ۷.۴

«دختری که به پدرش کمک می‌کند تا برای پایان زندگی‌اش آماده شود.» سابقه خیلی زیاد ساخت مستندهای مختلف باعث شده تا فیلمساز دارای جایزه یعنی کریستن جانسون را متقاعد کند که قدرت واقعی انجام این کار را دارد. حالا که این موقعیت برای کریستن جانسون مهیا شده است، او می‌تواند از تک تک روش‌های مختلفی را یاد گرفته، استفاده کند. او در این فیلم از روش‌های ابداعی و خارق‌العاده استفاده کرده تا کاری کند که پدر روانپزشک و ۸۶ ساله‌ی او، بمیرد؛ این در حالی است که امیدوار است تا سینما به او کمک کند که زمان را تغییر دهد، به دردها بخندد و کاری کند که پدرش برای همیشه زنده بماند.

این شماره از بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس، دومین اثر مستندی کریستن جانسون محسوب می‌شود و درکنار کار حرفه کارگردانی، فیلم‌برداری را هم انجام می‌دهد. این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس امسال، توانست در بخش نوآوری در داستان‌سرایی غیرداستانی جایزه ویژه هیئت داوران را برنده شود. این فیلم، مورد دیگری در این فهرست است که توانست امتیاز ۱۰۰ درصد را از منتقدان مطرح جهانی بگیرد.

۴- فیلم The Irishman

فیلم The Irishman
فیلم مرد ایرلندی
کارگردان: مارتین اسکورسیزی
نویسنده: استیون زایلیان
بازیگران: رابرت دنیرو، جو پشی و ال پاچینو
میانگین امتیازات The Irishman در IMDB: ۷.۸

«زمان هیچ چیز را تغییر نمی‌دهد.» اولین مورد از فهرست بهترین فیلم های اختصاصی نتفلیکس داستان حماسی جنایت‌های سازمان یافته را در دنیای پس از جنگ آمریکا حکایت می‌کند؛ آن هم از قاب چشمان یکی از سربازان کهنه کار جنگ جهانی دوم یعنی فرانک شیرن. او که دیگر تبدیل به یک کلاه‌بردار و آدمکش شده، در طی قرن بیستم با شخصیت‌های شرور و خلافکار بسیار زیادی همکاری کرده است. با اینکه چیزی حدود چند دهه از این ماجراها می‌گذرد، اما این فیلم قصد دارد تا به بررسی یکی از بزرگ‌ترین رازهای حل نشده‌ی تاریخ آمریکا بپردازد؛ این راز هم چیزی نیست جز ناپدید شدن رئیس افسانه‌ای به نام جیمی هوفا.

این فیلم همچنین در تلاش است تا با داستان خود، ما را به ماجراجویی در درون دنیای جنایت‌های سازمان یافته ببرد و حقایق پنهان آن را نشان بدهد؛ اتفاقاتی که درون این گروه‌ها رخ می‌دهد، رقابت‌هایی که وجود دارد و همچنین ارتباط‌هایی که با دنیای سیاسی فعلی برقرار می‌شود. این فیلم فوق‌العاده، نامزد دریافت ۴۳۰ جایزه شده بود که ۱۰ مورد از آن‌ها به آکادمی اسکار تعلق داشت؛ درنهایت هم ۷۳ جایزه‌ی این فهرست طولانی را دریافت کرد و به خانه برد. / زومگ

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۹۷

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi