0

محکومیت شرکت مخابرات درشورای رقابت

  • کد خبر : 131484
  • 10 نوامبر 2022 - 9:54
محکومیت شرکت مخابرات درشورای رقابت

دانستنی آنلاین: شورای رقابت مخابرات را محکوم کرد. به گزارش دانستنی آنلاین شورای رقابت درجلسه خودکه در ۱۷ آبان ماه برگزار شد، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.  پیرو دریافت شکایت  برخی از مشترکین در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت در ۱۰ مهر ۱۴۰۱، موضوع در جلسه ۵۱۹ شورای […]

دانستنی آنلاین: شورای رقابت مخابرات را محکوم کرد.

به گزارش دانستنی آنلاین شورای رقابت درجلسه خودکه در ۱۷ آبان ماه برگزار شد، شرکت مخابرات را به ارتکاب رویه ضدرقابتی محکوم کرد.

 پیرو دریافت شکایت  برخی از مشترکین در خصوص اجرا نشدن مفاد مصوبه ۵۰۹ شورای رقابت در ۱۰ مهر ۱۴۰۱، موضوع در جلسه ۵۱۹ شورای رقابت مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

بر همین اساس شورای رقابت رای بر محکومیت شرکت مخابرات ایران به دلیل ارتکاب رویه ضد رقابتی صادر کرد.

گفتنی است موضوع جلسه ۵۰۹ شورای رقابت مبنی بر توقف اجرای مصوبه ۴۶۶ مورخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ از سوی شرکت مخابرات ایران و اقدام به درج مبالغ اضافی در قبوض تلفن ثابت و اخذ آن از مشترکین بود.

در ماده ۳ مصوبه جلسه ۴۶۶ شورای رقابت با موضوع “دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهیانه تلفن ثابت” شرکت مخابرات ایران موظف شده بود با استقرار نظام حسابداری بهای تمام شده، نظام خود را به نحوی اصلاح کند که هزینه تمام شده هر یک از خدمات این شرکت به صورت مجزا و دقیق محاسبه شود و در صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت درج شود./ ایسنا

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi