2

مترو ايمن، سريع و مقرون به صرفه ترين وسيله براي رسيدن به نمايشگاه كتاب

  • کد خبر : 27201
  • 12 اردیبهشت 1397 - 9:47
مترو ايمن، سريع و مقرون به صرفه ترين وسيله براي رسيدن به نمايشگاه كتاب

مترو ايمن، سريع و مقرون به صرفه ترين وسيله براي رسيدن به نمايشگاه كتاب

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، مهندس نوبخت گفت: با توجه به اينكه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلی برگزار مي شود و در آن محدود ترافيك وجود دارد براي رفع گره‌های ترافیکی استفاده از مترو براي رسيدن به اين نمايشگاه مترو بهترين سريع ترين، ايمن ترين و مقرون به صرفه ترين وسيله حمل و نقل عمومي است.
وی با بیان اینکه امید است با تمهیدات اندیشیده شده، مردم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو به محل نمایشگاه تردد کنند، گفت: حركت هاي مسافري مترو در این ایام افزایش می‌یابد.
نوبخت با بیان اینکه امسال در نمايشگاه كتاب براي خودروهاي شخصي پارکینگ پیش بینی نشده است و همه بازدیدکنندگان می‌بایست با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم با انتخاب مترو براي تردد به نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران كمك كنند تا ترافیک در آن منطقه نداشته باشيم.

مدیرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از دو ایستگاه مصلی امام خميني (ره) در خط يك و ايستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروي تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران به نمايشگاه تردد داشته باشند.
وي ادامه داد: مسافراني كه از شهرستان هاي ديگر از طريق هوایی به تهران سفر مي كنند هم می توانند با استفاده از ايستگاه پايانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد و يا ايستگاه پايانه ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروي تهران به ايستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و از آنجا با تغيير مسير، سوار قطارهاي خط يك متروي تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.
نوبخت گفت: مسافران محترمي كه از ترمينال جنوب وارد تهران مي شوند، می‌توانند از ايستگاه پايانه جنوب سوار قطارهاي خط يك متروي تهران شده و به ايستگاه هاي شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) عزيمت نمايند. همچنين مسافران ترمينال غرب كه قصد بازديد از نمايشگاه را دارند مي توانند از ايستگاه ميدان آزادي واقع در خط 4 سوار قطار شده و در ايستگاه تئاتر شهر پياده و وارد خط 3 مترو شوند و با قطارهاي آن خط به ايستگاه شهيد بهشتي انتقال يابند. مسافران ترمينال شرق نيز مي توانند از ايستگاه تهرانپارس در خط 2 خود را به ايستگاه امام خميني (ره) رسانده و با ورود به خط 1 مترو به ايستگاه شهيد بهشتي و مصلي امام خميني (ره) برسند.
مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروي تهران و حومه در پايان خاطرنشان كرد: در ايام برپايي نمايشگاه بین‌المللی كتاب تهران، به‌جز كاهش فاصله حركت قطارها در خطوط يك و سه، اين آمادگي نيز وجود داد كه در صورت نياز قطارهاي فوق‌العاده در تمامي خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه ها جلوگيري شود.

منبع: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27201

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi