3

قبل ازرفتن به فرودگاه وضعیت پرواز خود را چک کنید

  • کد خبر : 138114
  • 15 ژانویه 2023 - 11:55
قبل ازرفتن به فرودگاه وضعیت پرواز خود را چک کنید

دانستنی آنلاین:با وجود ورود سامانه بارشی جدید به کشور و آغاز بارش ها از امروز 25 دیماه احتمال لغو پرواز های هوایی وجود دارد. به گزارش دانستنی آنلاین:پیروتقویت سامانه بارشی  و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند. در اطلاعیه […]

دانستنی آنلاین:با وجود ورود سامانه بارشی جدید به کشور و آغاز بارش ها از امروز 25 دیماه احتمال لغو پرواز های هوایی وجود دارد.
به گزارش دانستنی آنلاین:پیروتقویت سامانه بارشی  و شروع بارش برف در اغلب استان‌ها، شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها وضعیت پرواز خود را پیگیری کنند.

در اطلاعیه پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی آمده است: با توجه به بارش برف و باران و شرایط نامساعد جوی در بیشتر مناطق کشور، از مسافران درخواست می‌شود که پیش از مراجعه به فرودگاه‌های کشور حتماً از وضعیت پرواز خود آگاه شوند.

دراین اطلاعیه ذکر شده است : براساس اعلام سازمان هواشناسی به دلیل فعالیت سامانه بارشی در بیشتر استان‌های کشور، مسافران حتماً پیش از مراجعه به فرودگاه، از طریق شماره ۱۹۹ در سراسر کشور و شماره‌های ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۵ و ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ ویژه فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با شماره ۰۹۶۳۳۰ از وضعیت پرواز خود آگاه شوند.

پرواز-تهران-کرمانشاه

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi