2

فروشگاه رفاه رتبه اول فروشگاه ها در همایش 500برند برتر

  • کد خبر : 138541
  • 26 ژانویه 2023 - 9:38
فروشگاه رفاه رتبه اول فروشگاه ها در همایش 500برند برتر

دانستنی آنلاین:شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه موفق به کسب رتبه اول در گروه فروشگاه‌ها از نظر بهره‌وری کل عوامل در همایش IMI-100 گردید. به گزارش دانستنی آنلاین: فروشگاه رفاه در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران IMI-100  که با حضور معاونین وزارتخانه‌های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی […]

دانستنی آنلاین:شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه موفق به کسب رتبه اول در گروه فروشگاه‌ها از نظر بهره‌وری کل عوامل در همایش IMI-100 گردید.

به گزارش دانستنی آنلاین: فروشگاه رفاه در بیست و پنجمین همایش شرکت های برتر ایران IMI-100  که با حضور معاونین وزارتخانه‌های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سوم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، رتبه اول فروشگاهها  را از نظر بهره وری کسب کرد.

این همایش سالانه با حضور مدیران عالی‌ رتبه شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود که فروشگاه رفاه در سال‌های متوالی همواره با قرار گرفتن در رتبه‌های برتر، موفق به کسب گواهینامه این همایش شده است.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان برترین و رسمی‌ترین مرجع رتبه‌بندی شرکت‌های تجاری کشور در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی ‏IMI-100‎، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه را درمیان صد شرکت برتر ایران و به‌عنوان رتبه اول در گروه فروشگاه‌ها از نظر بهره‌وری کل عوامل قرار داد و گواهینامه این دستاورد را به دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل این بنگاه اقتصادی خصوصی اهدا کرد.

فروشگاه رفاه

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi