5

سرگرمی / کدام فنجان چای مورد علاقه شماست؟

  • کد خبر : 133581
  • 25 نوامبر 2022 - 18:30
سرگرمی / کدام فنجان چای مورد علاقه شماست؟

می توانید بر اساس علاقه خود یکی از فنجان ها را انتخاب کنید تا رازهای شخصیت شما برملا شوند! به گزارش دانستنی آنلاین، در این تصویر شش فنجان را مشاهده می کنید. بر اساس اندازه، شکل و رنگ هر کدام که نظرتان را جلب کرده است را انتخاب کنید و در ادامه توضیحات مربوطه را […]

می توانید بر اساس علاقه خود یکی از فنجان ها را انتخاب کنید تا رازهای شخصیت شما برملا شوند!

به گزارش دانستنی آنلاین، در این تصویر شش فنجان را مشاهده می کنید. بر اساس اندازه، شکل و رنگ هر کدام که نظرتان را جلب کرده است را انتخاب کنید و در ادامه توضیحات مربوطه را بخوانید.


شماره یک

کسانی که این لیوان را انتخاب می کنند شخصیتی متفکر و منطقی دارند. دائماً برای کمک به دیگران تلاش می کنید. بقیه افراد شما را عاقل و قابل اعتماد برای مشاوره گرفتن و مشورت کردن می دانند.

شماره دو

این شخص مطمئناً فردی با آرزوهای زیاد و انرژی مثبت فراوان است. تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید دست نکشید شما اراده و قدرت ذهنی بالایی دارید و تقریبا هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند. در روز ها آینده رابطه تان را با کسانی که شما را محدود می کنند قطع می کنید.

شماره سه

کسانی که این لیوان را انتخاب کرده اند معمولاً به خاطرات خود بسیار دلبسته هستند. آنها معمولاً شخصیتی بسیار نوستالژیک دارند، که مانع از حرکت آنها رو به جلو می شود.

شماره چهار

این لیوان طراحی بسیار ساده‌ ای را نشان می ‌دهد و کسی که آن را انتخاب می ‌کند کسی است که می ‌داند چگونه باید از خودش مراقبت کند. چنین فردی روی دوست داشتن خودش بسیار کار کرده است. او می تواند آدم امن زندگی شما باشد.

شماره پنج

شما فردی بسیار صمیمی و خوش قلب هستید که به خوبی احساساتتان را بروز می دهید. اگرچه گاهی اوقات می توانید بسیار شکننده باشید که علت آن میزان اعتمادبنفس شماست. به حرف دیگران اهمیت ندهید و کاری که دوست دارید را انجام دهید.

شماره شش

هر کسی که این جام را انتخاب کرده است، آدم خوش بینی است، این دسته از افراد می دانند که چگونه در حال زندگی کنند و از هر ثانیه ای که دارند لذت ببرند. آن ها دوست دارند اطرافشان را با آدم هایی پر کنند که سلیقه مشترکی بیشنشان وجود داشته باشد. از خوش گذرانی و تفریح هم بسیار استقبال می کنند. / سایت طلا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi