3

سرویس مدارس مشمول افزایش قیمت بنزین نمی شوند

  • کد خبر : 63811
  • 17 نوامبر 2019 - 8:20
سرویس مدارس مشمول افزایش قیمت بنزین نمی شوند

دانستنی آنلاین: مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه بنزین ویژه رانندگان سرویس دانش آموزان اختصاص می‌یابد، گفت: جزئیات این سهمیه بندی به زودی اعلام می‌شود. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نورعلی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس اظهار […]

دانستنی آنلاین: مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سهمیه بنزین ویژه رانندگان سرویس دانش آموزان اختصاص می‌یابد، گفت: جزئیات این سهمیه بندی به زودی اعلام می‌شود.

سرویس مداری مشمول افزایش قیمت بنزین نمی شوند

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، نورعلی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان سرویس مدارس اظهار کرد: امروز صبح تصمیمات اولیه در جلسه‌ای با حضور نمایندگان وزارت کشور، نفت و سازمان برنامه و بودجه اتخاذ و مصوبه اولیه حکایت از اختصاص سهمیه ویژه برای سرویس مدارس دارد.

وی افزود: اما چگونگی انحراف معیارها و اصلاحاتی که لازم است را با همکاری وزارت کشور و حمل و نقل در دست انجام داریم که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

مدیرکل دفتر انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این سهمیه‌بندی به طور قطع انجام خواهد شد، منتها مشغول کار روی چگونگی انجام آن هستیم گفت: این سهمیه بندی از زمان آغاز اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود و به رانندگان و خودروهایی که مجوز و برچسب حمل و نقل دانش آموزی دارند و تحت نظارت هستند، ارائه می‌شود.

عباسپور افزود: تعداد دقیق مشمولان را نداریم زیرا معمولا گزارشات نهایی قراردادهای سرویس مدارس در آذرماه به دست ما می‌رسد اما هر فردی که اکنون در قالب شرکت‌های پیمانکار قرارداد دارند، مشمول دریافت سهمیه می‌شوند البته رانندگان باید در سامانه سپند نیز ثبت نام کنند.

وی در پایان به خانواده‌ها اطمینان خاطر داد که سرویس مدارس قطعا مشمول افزایش قیمت نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، این در حالیست که شب گذشته محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش قیمت بنزین و نگرانی‌های مطرح‌شده در مورد سرویس مدارس اظهار کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده سهمیه سوخت موردنیاز سرویس مدارس تأمین خواهد شد؛ این سهمیه پس از ثبت‌نام کلیه سرویس‌ها و بررسی میزان موردنیاز از روز اجرای سهمیه‌بندی یعنی ۲۴آبان ماه جاری محاسبه و اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=63811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 8
  1. خدا رو شکر که حداقل آموزش و پرورش به فکر راننده سرویس هاش هست. کاش همه شرکت ها هوای کارکنانشون رو داشته باشند

  2. خدارو شکر چون در غیر اینصورت هزینه ها خیلی زیاد میشد.

  3. خیلی خوب شد. واقعا بهترین کاری که میتونستن انجام بدن عملی کردن.

  4. خیلی خوب میشه اینطوری فشار نمیاد به قشر سرویس و خدمات

  5. خوب میشد اگه از خیلی وقت پیش این تصمیم گرفته میشد

  6. اگر برای هر ارگان در نطر گرفته بشه اینطور سهمیه اتفاق خوبی مییفته در زمینه مسئولیت نهادها

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi