1

سارقان فراری صندوق امانات بانک به کشورمستردشدند

  • کد خبر : 138289
  • 19 ژانویه 2023 - 11:14
سارقان فراری صندوق امانات بانک به کشورمستردشدند

دانستنی آنلاین: چندی پیش صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی در تهران مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و دزدان از کشور متواری شدند. به گزارش دانستنی آنلاین :ساعاتی قبل دو نفر از متهمین اصلی بزرگترین سرقت قرن کشور توسط پلیس به کشور برگردانده شدند. پلیس دو نفر از متهمین اصلی سرقت از صندوق امانات […]

دانستنی آنلاین: چندی پیش صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی در تهران مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و دزدان از کشور متواری شدند.

به گزارش دانستنی آنلاین :ساعاتی قبل دو نفر از متهمین اصلی بزرگترین سرقت قرن کشور توسط پلیس به کشور برگردانده شدند.

پلیس دو نفر از متهمین اصلی سرقت از صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی تهران که بعد از ارتکاب جرم به خارج از کشور متواری شده بودند را با اقدامات فنی پلیسی در ترکیه شناسایی کرد که بعد از انجام اقدامات قضایی در آن کشور بازداشت و طی یک فرآیند پلیسی – قضایی-دیپلماسی، بامداد امروز به کشور مسترد شدند.

سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین الملل فراجا نیز ضمن اعلام استرداد سارقان صندوق امانات بانک ملی خیابان دانشگاه تهران از کشور ترکیه در تشریح جزئیات این خبر گفت: سارقان حرفه‌ای که در تعطیلات نیمه خردادماه سال جاری وارد بانک ملی شعبه دانشگاه در پایتخت شده و پس از تخریب تعدادی از صندوق امانات، محتویات آنان را به سرقت برده بودند، شب گذشته به کشور مسترد شدند.

وی با اشاره به صدور اعلان قرمز متهمان در کمترین زمان گفت: با همکاری خوب قوه قضائیه و وزارت امور خارجه و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل و با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان در کشور ترکیه اقامت دارند.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: در پی صدور اعلان قرمز متهمان و اعلان به کشورهای عضو اینترپل سیستم قضائی پلیسی آن کشور محدودیت‌های شدیدی برای آنان ایجاد کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به تلاش ماموران پلیس بین الملل فراجا در ردیابی این متهمان و همچنین انعکاس تحت تعقیب بودن آنان به مرزهای ورودی کشور خاطرنشان کرد: متهمان با همکاری پلیس کشور ترکیه از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ امام خمینی (ره) به کشور برگردانده وجهت رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری دزدان صندوق امانات

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi