5

زیردریایی با الهام از سفره ماهی ساخته شد

  • کد خبر : 127728
  • 15 آگوست 2022 - 11:46
زیردریایی با الهام از سفره ماهی ساخته شد

یک شرکت با الهام از سفره ماهی یک زیردریایی هیبریدی ۱۱ نفره ابداع کرده که بال های تاشونده و قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار دارد. این زیردریایی می تواند با سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت زیرآب حرکت کند. به گزارش دانستنی آنلاین ، شرکت هایلند سیستمز توسط اوکراینی ها تاسیس و اکنون در امارات متحده عربی و […]

یک شرکت با الهام از سفره ماهی یک زیردریایی هیبریدی ۱۱ نفره ابداع کرده که بال های تاشونده و قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار دارد. این زیردریایی می تواند با سرعت ۵۰ کیلومتر برساعت زیرآب حرکت کند.

زیردریایی با الهام از سفره ماهی ساخته شد

به گزارش دانستنی آنلاین ، شرکت هایلند سیستمز توسط اوکراینی ها تاسیس و اکنون در امارات متحده عربی و انگلیس فعالیت می کند این شرکت خود را یک شرکت تحقیق و توسعه و مدیریت پروژه توصیف می کند که گروهی از متخصصان مهندسی از سراسر جهان را به هم پیوند می‌دهد.

زیردریایی مذکور «کرونوس»(Kronos) نام دارد برای مقاصد تجاری، نظامی و حتی عملیات های نجات طراحی شده است.. با توجه به فضای داخلی تاریک و بدون پنجره آن به نظر نمی رسد برای حوزه توریسم جذابیتی داشته باشد. کرونوس با طول ۹ متر حدود ۱۰ هزار کیلوگرم وزن دارد. بال های پهن وسیله نقلیه دریایی نیز به سمت بالا جمع می شوند.

این زیر دریایی ۱۱ نفره( ۱۰ سرنشین و یک راهبر) یک ژنراتور بنزینی را با موتور الکتریکی با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخار ترکیب و سیستم محرکه واترجت را هدایت می کند. کرونوس می تواند به عمق ۱۰۰ متری آب برود و ذخیره هوای آن برای حدود ۳۶ ساعت کافی است.

در کنار این موارد سرعت زیر دریایی مذکور روی آب ۸۰ و زیر آب ۵۰ کیلومتر برساعت است. با توجه به تجهیزات سنگین کرونوس، چنین سرعتی برای حرکت در آب بسیار سریع است./مهر

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi