3

زمان عرضه عمومی توکن CDRX اعلام شد

  • کد خبر : 32748
  • 26 مهر 1397 - 9:46
زمان عرضه عمومی توکن CDRX اعلام شد

زمان عرضه عمومی توکن CDRX اعلام شد . فروش عمومی توکن پروژه CDRX به دلیل تمرکز تیم این پروژه روی توسعه و ایجاد پلتفرم معاملاتی CDR، مقداری به تاخیر افتاده بود.

زمان عرضه عمومی توکن CDRX اعلام شد . فروش عمومی توکن پروژه CDRX به دلیل تمرکز تیم این پروژه روی توسعه و ایجاد پلتفرم معاملاتی CDR، مقداری به تاخیر افتاده بود.

بسیاری از سرمایه‌گذاران و منتشرکنندگان اوراق بهادار در بازارهای مالی سنتی، ناکارآمدی‌هایی همانند تسویه حساب کند، هزینه‌ بالای تراکنش‌ها و انتشار اوراق بهادار، هزینه‌های اداری و مدیریتی و خطاهای انسانی را تجربه‌اند.

از هر منظری بنگریم، ساختار بازارهای مالی کنونی بسیار قدیمی شده است.

اما یک استارت‌آپ با نام CDRX در نظر دارد راهکارهای بهتری برای بازارهای مالی و معاملات اوراق بهادار ارائه دهد.

این پروژه در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک بورس بین‌المللی برای CDR ها است. CDR مخفف Crypto Depository Receipt به معنای توکنی است که مالکیت آن معادل مالکیت یک برگه سهام خواهد بود.

بنابراین یک شخص سهامدار که با مالکیت سهام، مزایایی از جمله سود سهام، تملک بخشی از شرکت، حق رای و… را دارد، دارنده CDR نیز همین منافع را خواهد داشت (CDR معادل برگه اوراق خواهد بود).

علاوه بر این، به دلیل قابل تقسیم بودن ارزهای دیجیتال، یک CDR می‌تواند به بخش‌های کوچکتری تبدیل شود. بنابراین امکان تقسیم شدن یک برگه سهم به بخش‌های کوچکتر مقدور خواهد شد.

هر زمان که معامله‌ای در بازار سهام انجام می‌شود، کارگزاری که سهام از طریق آن خریداری شده مقداری کارمزد بدست می‌آورد. این کارمزد زمانی که در بورس اوراق بهادار نیاز به ثبت کاغذی و نگهداری اسناد و حسابداری بود معقولانه به نظر می‌رسید ولی در عصر کنونی که همه اطلاعات می‌تواند روی بلاک‌چین ذخیره شود و بطور شفاف و غیرقابل دستکاری باقی بماند، نیازی به اسناد کاغذی و ثبت دفتری و… نخواهد بود.

پلتفرم CDRX به گونه‌ای طراحی شده که در آن می‌توان تقریبا همه انواع توکن را داشت، به همین دلیل مدل کسب و کار آنها صرف‌نظر از اینکه فرایند قانون‌گذاری چقدر کند به پیش رود، قابل اتکا و پایدار خواهد بود.

در مقایسه با سایر بازارها، هنوز افراد بسیار کمی وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده‌اند، با این حال شرکت‌های بزرگی مانند بایننس به شرکت‌های چندمیلیارد دلاری تبدیل شده‌اند. بنابراین جای تعجب ندارد اگر صنعت ارزهای دیجیتال و پلتفرم‌هایی که بازار مالی سنتی را به دنیای ارزهای دیجیتال متصل می‌کنند بتوانند ارزشی چند میلیارد دلاری پیدا کنند.

انتشار توکن

طبق پستی که در بلاگ این پروژه در Meduim منتشر شده، زمان عرضه عمومی توکن CDRX به دلیل تمرکز تیم این پروژه روی توسعه و ایجاد پلتفرم معاملاتی CDR، مقداری به تاخیر افتاده بود. در ادامه تاریخ جدید شروع پیش‌فروش و زمان عرضه عمومی توکن CDRX اعلام شده است.

قبل از اینکه فروش عمومی آغاز شود، برخلاف وضعیت نامناسب بازار ارزهای دیجیتال که نسبت به اواخر سال ۲۰۱۷ افت قابل توجهی داشته است، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای زیادی در فاز فروش خصوصی (Private sale)، علاقه‌شان را نسبت به CDRX نشان داده‌اند.

در زمانی کوتاه، فروش خصوصی این توکن موفقیت چشم‌گیری داشته و قرار است اطلاع‌رسانی بزرگی در این زمینه انجام شود.

کل توکن‌های قابل انتشار ۴۰۰ میلیون توکن با استاندارد ERC20 خواهد بود و این تعداد توکن، هرگز سوزانده نمی‌شود و چیزی نیز به آن اضافه نخواهد شد.

از این توکن‌ها برای انجام تراکنش‌ها در اکسچنج، پیاده‌سازی در قراردادهای هوشمند، پرداخت سود سهام یا سایر پرداخت‌ها، رای‌گیری و سایر اقدامات سازمانی استفاده خواهد شد.

سایر سرمایه‌گذاران اولیه در این پروژه

  • Proprietary Trading House: یک خانه معامله‌گری (trading house) که در بازارهای مالی بزرگ از جمله ارزهای دیجیتال فعالیت دارد.
  • Asian Family Office: یک سرمایه‌گذاری فین‌تک که از سال ۲۰۱۰ ایجاد شده و در سال ۲۰۱۴ وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده است.

زمان عرضه عمومی توکن CDRX

عرضه خصوصی: در حال حاضر همچنان فعال است.
پیش‌فروش: از ۵ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۴ آبان ۹۷) آغاز می‌شود.
عرضه عمومی: از ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۸ آبان ۹۷) شروع خواهد شد.

خرید توکن با بیت‌کوین و اتریوم امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع: بورسینس

مطالعه این مطلب را از دست ندهید: تعاریف و اصطلاحات بورس اوراق بهادار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32748

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi