3

رگبار باران و رعدوبرق در‌ نقاطی از کشور

  • کد خبر : 127756
  • 22 آگوست 2022 - 21:32
رگبار باران و رعدوبرق در‌ نقاطی از کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 3 روز آینده در غرب و جنوب‌ غرب کشور پدیده گرد و غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد. به گزارش دانستنی آنلاین ، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی در پنج روز آینده در […]

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 3 روز آینده در غرب و جنوب‌ غرب کشور پدیده گرد و غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

رگبار باران و رعدوبرق در‌ نقاطی از کشور

به گزارش دانستنی آنلاین ، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی داریم.

وی افزود: در 3 روز آینده در غرب و جنوب‌ غرب کشور پدیده گرد و غبار موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در چهار روز آینده شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج است.

ضیائیان اظهار کرد:‌ امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در بخش‌هایی از شمال‌غرب کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و مازندران، بخش‌هایی از سواحل خزر، بخش‌هایی از جنوب و شرق سیستان و بلوچستان، غرب و شرق هرمزگان، جنوب‌غرب فارس، بوشهر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمان تهران صاف گاهی با وزش باد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 45 درجه بالای صفر گرمتری مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود./فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi