3
گزارش تصویری؛

روزهای تلخ اجاره نشینی با اجاره‌های نجومی/ویدئو

  • کد خبر : 142893
  • 31 می 2023 - 17:08
روزهای تلخ اجاره نشینی با اجاره‌های نجومی/ویدئو

دانستنی آنلاین: در حالی که بیشتر مردم جهان، همزمان با نزدیک شدن ایام تعطیلی مدارس، به دنبال گزینه ای برای مسافرت و تفریح هستند، در کشور ما تعطیلات تابستان برای بخش عظیمی از مردم، به معنای شروع نگرانی و  سطح استرس برای اجاره مسکن است. به گزارش دانستنی آنلاین؛ همزمان با افزایش افسارگسیخته تورم، در […]

دانستنی آنلاین: در حالی که بیشتر مردم جهان، همزمان با نزدیک شدن ایام تعطیلی مدارس، به دنبال گزینه ای برای مسافرت و تفریح هستند، در کشور ما تعطیلات تابستان برای بخش عظیمی از مردم، به معنای شروع نگرانی و  سطح استرس برای اجاره مسکن است.

به گزارش دانستنی آنلاین؛ همزمان با افزایش افسارگسیخته تورم، در سالی که به نام «سال مهار تورم» نامگذاری شده است، میلیون ها ایرانی باید به فکر جابجایی و یا افزایش اجاره بهای مسکن باشند.

در چهار دهه اخیر، ایرانیان همواره زیر فشار تورم بوده اند، اما طی ماه های گذشته، تورم نزدیک به 70 درصد، آنچنان زندگی را به کام مردم تلخ کرده، که تاریخ معاصر مشابه چنین روزهایی را کمتر به یاد می آورد.

با افزایش هزینه های معیشتی در سایه بی تفاوتی مسئولان، این روزها، بیش از نیمی از درآمد مردم، صرف هزینه مسکن می شود، تا جایی که به عقیده کارشناسان اقتصادی، طی سال های آینده جامعه با موجی از بیماری های ناشی از کمبود ویتامین ها و پروتئین ها دست به گریبان خواهد بود.

اما در سال جاری، وضعیت به حدی وخیم شده است که اگر آن بخش از جامعه که دارای حقوق ثابت هستند، تمام درآمد خود را برای مسکن هزینه کنند، بار هم نمی توانند از پس اجاره بهای مسکن بر بیایند چرا که دیگر اجاره ها نجومی شده اند.

گزارش تصویری زیر نگاهی دارد به دغدغه های مردم در خصوص اجاره مسکن، که در شبکه های اجتماعی نمایان شده است.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi