5

دانستنی لوازم خانگی/تلویزیون فیلیپس چی بخریم؟

  • کد خبر : 124066
  • 29 ژوئن 2022 - 13:56
دانستنی لوازم خانگی/تلویزیون فیلیپس چی بخریم؟

یکی از برندهای معروف و با اعتبار در بازار تلویزیون فیلیپس است. این برند در حوزه لوازم خانگی بسیار شناخته شده است و محصولات با کیفیت عالی تولید می‌کند. اگر چه کشور سازنده تلویزیون فیلیپس چین است اما کیفیت این محصولات به قدری عالی است که کاربران هیچ مشکلی در چینی بودن آن نمی‌بینند. به […]

یکی از برندهای معروف و با اعتبار در بازار تلویزیون فیلیپس است. این برند در حوزه لوازم خانگی بسیار شناخته شده است و محصولات با کیفیت عالی تولید می‌کند. اگر چه کشور سازنده تلویزیون فیلیپس چین است اما کیفیت این محصولات به قدری عالی است که کاربران هیچ مشکلی در چینی بودن آن نمی‌بینند.

به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از افرالند، در اینجا قصد داریم تا به معرفی بهترین تلویزیون‌های فیلیپس بپردایم و ببینیم که آیا فیلیپس توان رقابت با برندهایی همچون ال‌جی و سونی را دارد یا خیر؟!

در بین برندهای موجود، تلویزیون فیلیپس یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون است که اعتبار بسیار زیادی دارد. تلویزیون‌های فیلیپس با توجه به اینکه قیمت به مراتب بالاتری از برندهای ال جی دارند شاید در بین ایرانی‌ها از محبوبیت کمتری برخوردار باشند اما برای آن دسته از کاربرانی که به کیفیت بالای محصول خود اهمیت می‌دهند تلویزیون فیلیپس می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد که با تلویزیون سونی در یک سطح قرار می‌گیرد.

مزیای تلویزیون فیلیپس به نسبت برندهای دیگر

  • کیفیت ساخت بالای محصولات
  • استفاده از طراحی‌های جذاب و خلاقانه
  • اعتبار بالای برند
  • دیزاین بسیار شیک و استفاده از نورپردازی در طراحی
  • کیفیت تصویر فوق العاده با وضوح بالا

تلویزیون فیلیپس چی بخریم؟

تلویزیون اولد فیلیپس

تلویزیون‌های اولد فیلیپس جزو گران قیمت‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند که همین خود راه فیلیپس را از برندهای حاشیه‌ای جدا می‌کند اما همچنان رقابت بین فیلیپس با برندهای سردمدار بازار بسیار شدید است. تلویزیون اولد فیلیپس از پنل‌های OLED ال جی در ساختار خود استفاده می‌کنند اما این شرکت با خلاقیت‌های عالی که در طراحی انجام داده است و به لطف اعتبار برندی که دارد می‌تواند تلویزیون‌هایش را با قیمت بالاتری به فروش برساند. طراحی اولدهای فیلیپس به قدری باریک است که شاید در نظرتان استحکام آن‌ها را تهدید کند ولی با زیبایی و جذابیتی که دارند همچنین کیفیت مهندسی محصول این فکر را به فراموشی می‌سپارد.

تلویزیون فیلیپس چی بخریم؟

به عنوان مهم‌ترین ویژگ‌های اولد فیلیپس می‌توانیم به عملکرد عالی گیمینگ آن ‌ا اشاره کنیم. رقابت بر سر سرعت در تلویزیون‌های گیمینگ بسیار سخت و چالشی است که همین باعث می‌شود شرکت‌های تولید کننده تلویزیون تمام توان خود را بکار گیرند. فیلیپس از رفرش‌ریت 120 هرتز و همچنین پشتیبانی از پورت‌های HDMI 2.1 در تلویزیون استفاده کرده است. در کنار این پشتیبانی از قابلیت‌های مختلف همچون ALLM / VRR / Dolby Vision و چندین قابلیت دیگر در تلویزیون‌های گیمینگ فیلیپس به چشم می‌آیند.

بهترین تلویزیون‌های اولد فیلیپس

  • تلویزیون فیلیپس OLED 706
  • تلویزیون فیلیپس OLED 856
  • تلویزیون ال ای دی فیلیپس

تا اینجای کار در مورد تلویزیون‌های لاکچری فیلیپس صحبت کردیم اما اینجا به معرفی تلویزیون فورکی فیلیپس در گروه ال ای دی می‌پردازیم. همان‌طور که اشاره کردیم فیلیپس با خلاقیت‌هایی که در طراحی تلویزیون‌هایش به‌کار می‌برد توانسته با برندها قدری رقابت کند و خود را به اثبات برساند. در طراحی تلویزیون‌های ال ای دی هم شاهد استفاده از نورپردازی پس زمینه Amblilight هستیم که دیزاینی بسیار زیبا و حرفه‌ای به تلویزیون می‌بخشد. با همین یک تکنیک و البته اعتباری که فیلیپس دارد خریداران حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری برای تلویزیون‌های شان هستند چون کیفیت و کارایی را در اولویت قرار داده‌اند.

تلویزیون فیلیپس چی بخریم؟

تلویزیون‌های مختلفی در این سری وجود دارد که میان رده و بالارده را شامل می‌شوند اما به طور کلی بیشتر مشخصات این تلویزیون‌ها همان کیفیت تصویر فورکی، سیستم صوتی 20 وات، سیتسم عامل اندروید و قابلیت‌های مختلف اسمارت هستند. تلویزیون‌های LED فیلیپس برای بازی مناسب هستند اما اگر بخواهید در بخش گیمینگ حرفه‌ای به مقایسه بپردازیم چیزی برای عرضه در برابر تلویزیون های اولد ندارند ولی  با مقایسه قیمت این دو گروه هم می‌توان به این نتیجه رسید که خیلی رقابت منصفانه‌ای هم نخواهد بود.

بهترین تلویزیون های فیلیپس LED

  • تلویزیون فیلیپس PUS 7906
  • تلویزیون فیلیپس PUS 8556
  • تلویزیون فیلیپس PUS 9506
  • تلویزیون فیلیپس PUS 9435

/ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=124066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi