12-03

قیمت کارخانه: 8/  40 میلیون

ارزان‌ترین خودرو در این جمع همین تندر پلاس دنده‌‌ای است که پس از یک فیس‌لیفت نسبتا گسترده خریداران بیشتری را به سمت سدان کامپکت رنو متمایل کرده است. این خودرو علاوه بر امتیاز ۳ ستاره موسسه اروپایی انکپ از قفسه فولاد، ۲کیسه هوای ایمنی و سیستم ترمز ساخت بوش استفاده می‌کند که ایمنی مناسبی را برای سرنشین خود به ارمغان آورده است.

 

12-01

قیمت کارخانه: 6/  48 میلیون

سدان پرچم‌دار ایران‌خودرو که طبق ادعای این شرکت ایرانی در آلمان و کره‌جنوبی با موفقیت تست‌های تصادف را پشت‌سر گذاشته علاوه بر ستون‌های تقویت شده و ۴کیسه هوای ایمنی از سیستم‌های ترمز مدرن هم سود برده و محصولی نسبتا ایمن محسوب می‌شود.

 

12-04

قیمت کارخانه: 9/  48 میلیون

هاچ‌بک محبوب رنو در ایران هم با داشتن ویژگی‌های فنی و ایمنی مشابه با رنو تندر پلاس محصولی ایمن در بازه قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان است.

 

12-02

قیمت کارخانه: 6/  45

استیشن واگن جذاب چینی یکی از معدود خودروهای ارزان‌قیمت بازار است که با داشتن 4 کیسه هوای ایمنی، ستون‌های تقویت شده و استفاده از تکنولوژی پژو، خودرویی به نسبت ایمن و موفق در بازار محصولات ارزان‌قیمت ایران است.

 

12-05

قیمت کارخانه: 3/  47 میلیون

آخرین محصول این گزارش، اخیرا توسط ایران خودرو فیس‌لیفت شده و به امکانات بهتر و ظاهر جذاب‌تری مزین شده ضمن اینکه با داشتن قفسه فولاد، ۲ ایربگ، سامانه ترمزگیری مناسب و یک سیستم تعلیق پایدار‌هاچ‌بکی جذاب و نسبتا ایمن در کلاس‌هاچ‌بک‌های کوچک شهری است.

 منبع: دنیای اقتصاد