4

خبر خوش برای دانش آموزان

  • کد خبر : 134346
  • 29 نوامبر 2022 - 19:00
خبر خوش برای دانش آموزان

فردا در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به‌صورت مجازی برقرار است. به گزارش دانستنی آنلاین، فردا در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری […]

فردا در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به‌صورت مجازی برقرار است.

به گزارش دانستنی آنلاین، فردا در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به آلودگی هوای استان، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها روز چهارشنبه ۹ آذر تعطیل بوده و کلاس‌های درس مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری و در بستر آموزشی شاد برگزار می شود.

احمد افضلی در جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان اظهار کرد: در پی افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوای استان مقرر شد چهارشنبه ۹ آذر مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل شده و کلاس‌های  درس مقطع ابتدایی نیز به صورت غیرحضوری برگزار شود.

وی تاکید کرد: تعطیلی کارگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی و معادن شن و ماسه، عدم تردد وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی و موافقت مدیران دستگاه‌های اجرایی با مرخصی کارکنان از دیگر مصوبات این جلسه بود. / اقتصاد نیوز

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=134346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi