1

حمله کاربران ایرانی به صفحه مجازی باشگاه پورتو

  • کد خبر : 74408
  • 02 شهریور 1399 - 14:03
حمله کاربران ایرانی به صفحه مجازی باشگاه پورتو

پس از توافق باشگاه ریو آوه با باشگاه پورتور برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان، کاربران ایران به هجوم به صفحه مجازی این تیم از ابراز علاقه خود به این بازیکن خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از مهر، روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به توافق صورت گرفته بین باشگاه […]

پس از توافق باشگاه ریو آوه با باشگاه پورتور برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان، کاربران ایران به هجوم به صفحه مجازی این تیم از ابراز علاقه خود به این بازیکن خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از مهر، روزنامه رکورد پرتغال با اشاره به توافق صورت گرفته بین باشگاه پورتو و ریوآوه برای انتقال مهدی طارمی، از هجوم هواداران فوتبال ایران به شبکه های اجتماعی پورتو خبر داد.

این روزنامه با اشاره به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دنبال کننده طارمی در اینستاگرام نوشت که بخشی از این هواداران شبکه های اجتماعی پورتو را دنبال کرده اند.

رکورد اما در خبر خود مدعی شد طارمی هنوز در ایران بوده و به پرتغال سفر نکرده است: «همانطور که قبلا گفتیم طارمی باوجود لغو بازی دوستانه ایران با ازبکستان هنوز در ایران است و زمانی که از مذاکره بین ریوآوه و پورتو دود سفید بلند شود (دو باشگاه به توافق نهایی برسند) به پرتغال سفر می کند. چیزی که همه می دانند این است که طارمی می خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند جایی که سردار آزمون هموطن او هم با تیم زنیت روسیه حاضر خواهد بود.»

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=74408

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ايرانيان هميشه در صحنه

    • سلام
      باتشکر از انتشار نظر
      به نظر نویسند گان و تیم تحریریه گروه رسانه ایی دانستنی انلاین ایرانیان در کل دنیا مردمان متحد و سربلندی هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi