3

توزیع ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه پاسداران در پرند

  • کد خبر : 133611
  • 25 نوامبر 2022 - 19:12
توزیع ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی توسط سپاه پاسداران در پرند

سپاه حیدر کرار‌ (ع)، به مناسبت هفته بسیج ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه، بین محرومان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع کرد. به گزارش دانستنی آنلاین، همزمان با هفته بسیج، مراسم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان شهر پرند برگزار شد و طی این مراسم ۲۰۰۰ بسته کمک […]

سپاه حیدر کرار‌ (ع)، به مناسبت هفته بسیج ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه، بین محرومان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع کرد.

به گزارش دانستنی آنلاین، همزمان با هفته بسیج، مراسم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان شهر پرند برگزار شد و طی این مراسم ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد.

سرهنگ مرتضی پیله ور رئیس ستاد هفته بسیج و جانشین فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند در این مراسم اظهار داشت: با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نعمتی که شامل حال همه شده است نعمت بزرگ ولایت فقیه است که بر کسی پوشیده نیست و از ثمرات آن که طی سال‌های اخیر به طور ویژه محسوس می‌باشد، بنیان‌گذاری رزمایشی تحت عنوان مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در دوران شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای عموم مردم و موضوع اشتغال و مشکلات اقتصادی بوده است.

وی افزود: با گذشت حدود ۳ سال از برگزاری رزمایش کمک‌ مومنانه، این حرکت به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است و در شهر پرند اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین و ادارات همچنین مردم خیر برقرار شده است و با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج افراد کم برخوردار شهر پرند شناسایی و بسته‌های معیشتی برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سرهنگ پیله‌ور در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا در مناسبت‌های مختلف نیز مراحل دیگری از کمک‌های مومنانه در شهر پرند صورت خواهد گرفت. / فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=133611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi