2

تدوين استراتژي مشاركتي براي نمايندگي‌های سايپايدك با هدف بهبود فضاي كسب و كار

  • کد خبر : 27850
  • 23 اردیبهشت 1397 - 11:56
تدوين استراتژي مشاركتي براي نمايندگي‌های سايپايدك با هدف بهبود فضاي كسب و كار

تدوين استراتژي مشاركتي براي نمايندگي‌های سايپايدك با هدف بهبود فضاي كسب و كار

مديرعامل سايپايدك تاكيد كرد: با بررسي مجدد ظرفيت‌ها و مزيت‌هاي نسبي در شبكه نمايندگي‌ها و نيز توجه به اهداف و فرصت‌هاي قابل دسترس گروه خودروسازي سايپا، مي‌بايست استراتژي مشاركتي قوي‌تر از گذشته جهت بهبود فضاي كسب و كار از طريق ارتقاء خدمات پس از فروش تهيه و تدوين كرد.

به گزارش روابط عمومي سايپايدك، اردشير اميني در ديدار با رؤساي انجمن‌هاي صنفي نمايندگي‌هاي سايپا، با تاكيد بر ضرورت تغيير نگرش نسبت به واحد امور مشتريان در سازمان و شبكه نمايندگي‌ها، گفت: در حوزه امور مشتريان، مديران بايد از پاسخگويي و اثربخشي اين واحد اطمينان داشته باشند تا اين واحد به سپري محافظ در برابر مشتريان ناراضي محسوب نشود.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا ادامه داد: يكي از برنامه‌هاي ما در حوزه خدمات اين است كه پيش از بروز و گسترش مشكل، آن را ريشه‌يابي و رفع كنيم و پيش از آنكه مشتري براي رفع مشكلاتش به ما مراجعه كند، ما از نظرات و مشكلات مشتريان مطلع شويم و در جهت رفع آن گام برداريم.

مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: درك خواسته‌هاي مشتري، امروزه يكي از عوامل قدرت بخشيدن به سازمانهاست و سازمانهايي كه نتوانند به اين مرتبه از رفتار با مشتري دست يابند، خود به خود از چرخه رقابت حذف خواهند شد.

اميني بر پايبندي به اجراي تمامي اركان مرامنامه شبكه نمايندگي‌ها تاكيد كرد و گفت: براي برآورده كردن انتظارات مشتريان استفاده از تمام ظرفيت‌ها و استعدادهاي موجود در نمايندگي‌ها در راستاي افزايش رضايت مشتريان و بهبود كيفيت خدمات ضروري است.

وي ادامه داد: در سياست‌هاي جديد سايپايدك، ايجاد هم افزايي و مشاركت در تصميم‌گيري‌ها يك مزيت مطلق براي سازمان به شمار مي‌رود و انتظار داريم در اين رويكرد، به اهداف تعيين شده دست پيدا كنيم.

قائم مقام مديرعامل گروه سايپا با اشاره به اهميت نظرات مشتري در حوزه توليد و خدمات، يادآور شد: بايد با تغيير نگاه و تقويت بعضي از حوزه‌هاي كاري و نيز انجام اقدامات اصلاحي و بهبودها، حوزه خدمات پس از فروش را به حوزه‌اي سودآور تبديل كنيم و با تدوين طرح‌هاي جديد در حوزه خدمات، نوآوري و تحول را در اين عرصه پايدار و نهادينه كنيم.

وي با بيان اينكه خدمت به مشتري و اهميت دادن به آن از عوامل موثر در موفقيت به شمار مي‌رود،‌ افزود: علاوه بر اين موارد، ارائه خدمات با كيفيت، كليد موفقيت در خدمات پس از فروش است و همه ما ناچاريم براي افزايش سهم بازار و بالا بردن رضايت مشتري، اين سه عامل را در برنامه‌ريزي‌هاي خود مد نظر قرار دهيم.
در اين نشست، انجمن‌هاي صنفي نمايندگي‌ها متعهد شدند كه با پشتيباني سايپايدك تمام تلاش خود را در جهت كسب رضايت حداكثري مشتريان و تحقق اهداف گروه خودروسازي سايپا به كار گيرند.

منبع: سايپايدك

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi