2

تحویل بیش از ۲۱ هزار خودرو توسط ایران خودرو

  • کد خبر : 53038
  • 01 شهریور 1398 - 22:00
تحویل بیش از ۲۱ هزار خودرو توسط ایران خودرو

دانستنی آنلاین: در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی […]

دانستنی آنلاین: در راستای ایفای وظیفه حرفه‌ای، کارکنان فداکار و بلند همت گروه صنعتی ایران‌خودرو توانستند در ایام تعطیلات تابستانی شرکت، ۲۱۴۲۶ دستگاه خودروی دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی و به مشتریان تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از ایکوپرس، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.
‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.
‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.
‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.
‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.
‏‎هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار فعالیت‌های گروه به عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد کشور در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.
‏‎تعطیلات سالانه گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان سال ۱۳۹۸ مصادف با دو عید قربان و غدیرخم بوده، که طی این ایام، کارکنان خدوم ایران‌خودرو با حضور در محل کار و ایفای مسئولیت حرفه‌ای، حماسه تولید را رقم زدند، تلاش و همکاری مجدانه ای که حائز تقدیر و تشکر است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=53038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi