3

بانک کشاورزی در مدیریت اضافه برداشت موفق عمل کرد

  • کد خبر : 57590
  • 21 سپتامبر 2019 - 6:48
بانک کشاورزی در مدیریت اضافه برداشت موفق عمل کرد

دانستنی آنلاین:معاون نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اقدامات بانک کشاورزی در ساماندهی تعاونی های اعتباری روستایی تشکر و قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬فرهاد حنیفی در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این بانک با اعلام این مطلب افزود: بانک مرکزی در حوزه ساماندهی تعاونی های اعتباری روستایی هرجا به مشکل برخورد می […]

دانستنی آنلاین:معاون نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از اقدامات بانک کشاورزی در ساماندهی تعاونی های اعتباری روستایی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬فرهاد حنیفی در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این بانک با اعلام این مطلب افزود: بانک مرکزی در حوزه ساماندهی تعاونی های اعتباری روستایی هرجا به مشکل برخورد می کند به بانک کشاورزی مراجعه می کند.
وی ضمن قدردانی از بانک کشاورزی برای ساماندهی سه مورد از این تعاونی ها خاطر نشان کرد: بانک مرکزی خط اعتباری لازم را تأمین کرده و عملیات اجرایی آن را بانک کشاورزی انجام داده است.
حنیفی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از عملکرد موفق بانک کشاورزی در زمینه مدیریت اضافه برداشت از بانک مرکزی بر شناسایی و کنترل منافذی که موجب زیان در ترازامه بانک می شود تأکید کرد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=57590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi