6

افزایش درآمد، کاهش هزینه، افزایش رشد باتجزیه و تحلیل پیش‌بینی کننده+معرفی کتاب

  • کد خبر : 148988
  • 14 شهریور 1402 - 14:19
افزایش درآمد، کاهش هزینه، افزایش رشد باتجزیه و تحلیل پیش‌بینی کننده+معرفی کتاب

دانستنی آنلاین: مقررات سخت‌تر حفظ حریم خصوصی، افزایش هزینه‌های تبلیغات، ظهور کانال‌های بازاریابی جدید؛ آیا این آشنا به نظر می رسد؟ همانطور که چشم انداز بازاریابی به تکامل خود ادامه می دهد، این مشکلات حتی چالش برانگیزتر خواهند شد. راه حل چیست؟     ترکیب داده‌های شخص اول شما با طیف متنوعی از مجموعه‌های داده […]

دانستنی آنلاین: مقررات سخت‌تر حفظ حریم خصوصی، افزایش هزینه‌های تبلیغات، ظهور کانال‌های بازاریابی جدید؛ آیا این آشنا به نظر می رسد؟ همانطور که چشم انداز بازاریابی به تکامل خود ادامه می دهد، این مشکلات حتی چالش برانگیزتر خواهند شد. راه حل چیست؟

 

 

ترکیب داده‌های شخص اول شما با طیف متنوعی از مجموعه‌های داده خارجی، از جمله رسانه‌های اجتماعی، آب‌وهوا و داده‌های اقتصادی، در یک موتور تحلیلی پیش‌بینی‌کننده که بینش‌های پویا را در مورد تغییر رفتار مصرف‌کننده ارائه می‌دهد؛ بخش های مشتریان با ارزش را شناسایی کنیدارائه تجارب بیش از حد شخصی در مورد محتوا و محصول بودجه تبلیغاتی خود را برای حداکثر بازگشت سرمایه بهینه کنید؛ با بینش‌های عملی، می‌توانید با اطمینان در زمان واقعی تصمیم‌های مبتنی بر داده بگیرید که فرصت‌های جدید را باز می‌کند، کارایی را بالا می‌برد و سودآوری را افزایش می‌دهد.

 

 فقط حرف ما را قبول نکنید… جیمز را ملاقات کنید!

جیمز یک متخصص بازاریابی با تجربه در یک خرده فروش پیشرو در بریتانیا است. او به طور مداوم در تلاش است تا بر چالش‌های جدیدی که توسط یک چشم‌انداز دائماً در حال تحول ایجاد می‌شود غلبه کند، اما اغلب با ابزارهای ضعیف و فرآیندهای قدیمی مانع می‌شود. در «سفر جیمز»، خوانندگان در مورد مسیر جیمز می خوانند، زیرا او با یک شرکت تجزیه و تحلیل پیش بینی شخص ثالث برای تغییر استراتژی های بازاریابی خود همکاری می کند.

 

 

 

این کتاب الکترونیکی قدرت بینش‌های مبتنی بر داده و رویکردهای شخصی‌سازی شده را در دستیابی به نتایج تجاری قابل توجه نشان می‌دهد. خوانندگان درک عمیق تری از تأثیر بالقوه تجزیه و تحلیل تجویزی به دست خواهند آورد، تکنیک های نوآورانه ای را برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی کشف می کنند و از یادگیری مستمر و سازگاری در چشم انداز بازاریابی همیشه در حال تحول الهام می گیرند.

این کتاب الکترونیکی جذاب به عنوان یادآوری قدرتمند از احتمالات دگرگون کننده ای است که از همکاری بین بازاریابان و کارشناسان تجزیه و تحلیل به وجود می آید و خوانندگان را برانگیخته می کند تا بهینه سازی بازاریابی خود را به ارتفاعات جدیدی برسانند.

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=148988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.