1
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد:

اعتراض ایران به دولت عراق

  • کد خبر : 137894
  • 09 ژانویه 2023 - 17:08
اعتراض ایران به دولت عراق
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد جعل نام خلیخ فارس از سوی برخی از مقامات عراقی گفت: بلافاصله که متوجه این موضوع شدیم و قبل از اعلام اتفاق رخ داده در رسانه‌ها، ما اعتراض خود را به دولت عراق اعلام کردیم.سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد جعل نام خلیخ فارس از سوی برخی از مقامات عراقی گفت: بلافاصله که متوجه این موضوع شدیم و قبل از اعلام اتفاق رخ داده در رسانه‌ها، ما اعتراض خود را به دولت عراق اعلام کردیم.

«دانستنی آنلاین»:ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در  نشست خبری‌اش با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی فرا رسیدن سالگرد میلاد حضرت زهرا «س» و فرا رسیدن روز زن را تبریک گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد جعل نام خلیخ فارس از سوی برخی از مقامات عراقی گفت: بلافاصله که متوجه این موضوع شدیم و قبل از اعلام اتفاق رخ داده در رسانه‌ها، ما اعتراض خود را به دولت عراق اعلام کردیم. با توجه به این که اتفاق رخ داده در قالب یک اقدام ورزشی بود، شاهد اقدام وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیز بودیم.

کنعانی در پاسخ به سوالی تاکید کرد: سفر رییس‌جمهور ایران به دو کشور ترکیه و سوریه در حال برنامه‌ریزی است و ان‌شاءالله با قطعی شدن برنامه‌ریزی‌ها، این سفر انجام می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایسنا در مورد اخبار منتشر شده مبنی بر ایجاد تغییراتی در مدیریت سفارت افغانستان در ایران و سپردن مسئولیت این سفارت به نمایندگان دولت طالبان گفت: هیچ تحولی در این ارتباط رخ نداده است.سفارت افغانستان در ایران کما فی‌السابق فعال است و در همان چارچوب مناسبات بین سفارت افغانستان در ایران و وزارت امور خارجه ایران در جریان است و هیچ تحول جدیدی در این ارتباط رخ نداده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه  درباره سفر دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران که قرار بود بعد از تعطیلات سال نو میلادی انجام شود، اظهار داشت: همکاری بین ایران و آژانس در حال انجام است و اطلاعی در مورد سفر اقای گروسی ندارم و نمی توان خبر جدیدی بدهم.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi