2
با حضور وزیر علوم و رئیس جمعیت هلال احمر؛

رونمایی از ۴ کتاب منتشر شده در هلال‌احمر با موضوعات مسئولیت اجتماعی، آموزش و امداد

  • کد خبر : 142302
  • 01 خرداد 1402 - 13:10
رونمایی از ۴ کتاب منتشر شده در هلال‌احمر با موضوعات مسئولیت اجتماعی، آموزش و امداد

دانستنی آنلاین: صبح امروز در جریان برگزاری اولین همایش ارتباط جامعه نخبگان کشور با جمعیت هلال‌احمر در تهران، از ۴ کتاب تازه منتشر شده در انتشارات دانشگاه جامع علمی و کاربردی هلال احمر ، رونمایی شد. به گزارش مسئولیت اجتماعی، در این مراسم که با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پیرحسن کولیوند […]

دانستنی آنلاین: صبح امروز در جریان برگزاری اولین همایش ارتباط جامعه نخبگان کشور با جمعیت هلال‌احمر در تهران، از ۴ کتاب تازه منتشر شده در انتشارات دانشگاه جامع علمی و کاربردی هلال احمر ، رونمایی شد.

به گزارش مسئولیت اجتماعی، در این مراسم که با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پیرحسن کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و جمع کثیری از دانشجویان برتر، فارغ التحصیلان برتر فعال در بنیاد نخبگان و جمعی از اعضای هیات‌های علمی دانشگاه‌های سراسری، علوم پزشکی و آزاد اسلامی برگزار شد، از ۴ کتاب تازه انتشار یافته در جمعیت هلال احمر رونمایی شد.

«مسئولیت اجتماعی شرکتی»،«درسنامه کمک‌های اولیه»،«اصول جست‌وجو و نجات در کوهستان» و «تاثیر تغییرات اقلیمی‌بر سوانح» عناوین این کتاب ها است.

گفتنی است، همایش ارتباط جامعه نخبگانی کشور با جمعیت هلال احمر صبح امروز با سخنرانی رئیس جمعیت هلال احمر و وزیر علوم افتتاح شد و هم اکنون با برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه امداد و نجات، اقدامات بشردوستانه و تاثیر تغییرات اقلیمی‌بر سوانح ادامه دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi