3
برگزاری جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت ها؛

از «رسانه مسئولیت اجتماعی» تقدیر می شود

  • کد خبر : 138077
  • 24 دی 1401 - 20:49
از «رسانه مسئولیت اجتماعی» تقدیر می شود
جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت ها روز دوشنبه26 دی ماه ساعت9 صبح و در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.در این جشنواره که برای اولین بار در کشور برگزار می شود مقامات کشوری، استانی،نخبگان وصاحب نظران در زمینه مسئولیت اجتماعی حضور خواهند داشت.

«دانستنی آنلاین»-شریفه جمشیدی:جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت ها برای اولین بار در استان البرز روز دوشنبه۲۶ دی ماه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می شود.

این جشنواره با هدف شناسایی،ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی و تقدیر از اندیشه ها،تلاش ها و مجاهدت های ارزشمند خیران اقتصادی برگزار خواهد شد.

در این زمینه« رسانه مسئولیت اجتماعی» با هومن نادری دبیر شورای سیاستگذاری و عضو کمیته علمی جشنواره گفت وگو کرده است.

نادری درباره اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره تقدیر،تجلیل و شناسایی واحدهای اقتصادی است که در زمینه مسئولیت اجتماعی فعال هستند.ما برای برگزاری این جشنواره از ابتدای سال۱۴۰۱ یک دبیرخانه دائمی در اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان راه اندازی کردیم که این دبیرخانه فعالیت خود را از فروردین ماه سال۱۴۰۱ و در قالب یک شورای سیاست گذاری آغاز کرد.این شورای سیاست گذاری از فعالان بخش خصوصی،دولت و صاحب نظران در زمینه مسئولیت اجتماعی تشکیل شده است.

وی افزود: شورای سیاست گذاری در زیرمجموعه خود کمیته های علمی،کمیته روابط عمومی،کمیته اجرایی و کمیته اطلاع رسانی را شکل داد تا بتواند به صورت متمرکز و تخصصی روی موضوعات مختلف برنامه ریزی و فعالیت کند.

براین اساس کمیته علمی دفترچه راهنمای شرکت در جشنواره را تدوین و معیارهای ارزش یابی و داوری را مشخص کرد.در نهایت دفترچه راهنما،فرم ثبت نام وفرایند حضور در جشنواره در سایت قرار گرفت تا براساس دفترچه راهنما واحدهای اقتصادی در جشنواره شرکت کنند.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ادامه داد: پس از آن ما یک فراخوان  برای اطلاع رسانی عمومی صادر کردیم و در همین راستا واحدهای اقتصادی در این جشنواره ثبت نام کردند.

در نهایت در کمیته داوری ما براساس بررسی مدارک متقاضیان ۱۲واحد صنعتی و۱۰ واحد صنفی را به عنوان برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفتیم.همچنین ما تصمیم گرفتیم از رسانه مسئولیت اجتماعی که در سال های اخیر در زمینه ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی تلاش های موثری انجام داده نیز تقدیر به عمل بیاید که این اتفاق در جشنواره رخ خواهد داد.

نادری تصریح کرد: جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت ها روز دوشنبه۲۶ دی ماه ساعت۹ صبح و در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار خواهد شد.در این جشنواره که برای اولین بار در استان البرز برگزار می شود مقامات کشوری، استانی،نخبگان وصاحب نظران در زمینه مسئولیت اجتماعی حضور خواهند داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۲۴

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi