2

ائمه جمعه عسلویه و جم از شرکت پتروشیمی منطقه پارس تقدیر کرد

  • کد خبر : 127971
  • 29 آگوست 2022 - 9:45
ائمه جمعه عسلویه و جم از شرکت پتروشیمی منطقه پارس تقدیر کرد

ائمه جمعه عسلویه و جم در هفته دولت و به پاس خدمات شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس به محیط پیرامونی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تجلیل به عمل آوردند. به گزارش دانستنی آنلاین ، در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شورای اداری شهرستان عسلویه، حجت الاسلام و […]

ائمه جمعه عسلویه و جم در هفته دولت و به پاس خدمات شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس به محیط پیرامونی از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تجلیل به عمل آوردند.

 تقدیر ائمه جمعه عسلویه و جم از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس

به گزارش دانستنی آنلاین ، در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شورای اداری شهرستان عسلویه، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد با ایراد بیاناتی از توجه جدی رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به رفع دغدغه های جامعه پیرامونی صنعت قدردانی کرد.

همچنین در مراسم نماز جمعه شهرستان جم و در بین دو نماز ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی نیز با اهدا لوح تقدیر به دکتر نظری رییس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس ، از تلاش های این شورا و شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در کمک به اجرای متعهدانه پروژه های مسئولیت اجتماعی این شورا در شهرستان جم تقدیر به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi