دانستنی آنلاین: سایت تعرفه به آدرس www.tarefeh.irبا کارشناسان مجرب حوزه آگهی در روزنامه ها آماده همکاری با شرکت ها وبنگاههای اقتصادی فعال است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
« آگهی مناقصه عمومی و یک مرحله ای افزایش توان برق پردیس شهید رضایی نژاد (فاز دوم) دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی در سال ۱۴۰۳ همراه با ارزیابی کیفی مناقصه گران»
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی، در نظر دارد نسبت به افزایش توان برق پردیس شهید رضایی نژاد خود، از طریق برگزاری مناقصه عمومی و یک مرحله ای در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، به شرکت های دارای رتبه معتبر ۵ ابنیه (ساختمان) و تاسیسات (داشتن معتبر رتبه ۵ در هر دو موضوع ابنیه (ساختمان) و تاسیسات با هم، شرط قانونی امکان شرکت در این مناقصه می باشد) از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران که الزاما این شرکت ها باید دارای اقامتگاه قانونی اصلی (داشتن صرفا دفتر نمایندگی یا شعبه در شهرستان تهران مورد تایید نمی باشد) صرفا در استان تهران باشند، واگذار نماید.
افزایش توان برق پردیس شهید رضایی نژاد (فاز دوم)
موضوع این مناقصه، عبارت است از افزایش توان برق پردیس شهید رضایی نژاد (فاز دوم) در سال ۱۴۰۳٫
مدت زمان انجام عملیات فوق، به میزان ۳۰ روز کاری می باشد.
دوره تضمین پروژه ۳ ماه می باشد.
متقاضیان می توانند جهت دریافت فرم های شرکت در مناقصه و اطلاع از شرح کار، از روز پنج شنبه مورخ یکم شهریور۱۴۰۳، حداکثر تا ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخ ۸شهریور۱۴۰۳، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir اقدام نمایند.
شرکت کنندگان در مناقصه، می بایست مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را بابت تضمین شرکت در این مناقصه، به شماره حساب ۴۰۰۱۰۷۴۸۰۶۳۷۲۶۹۰ و شماره شبا IR890100004001074806372690 به نام تمرکز وجوه سپرده نزد خزانه داری کل کشور به نام بانک مرکزی ایران از طریق سامانه ستاد واریز نمایند، یا نسبت به تهیه و تسلیم ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی به میزان مـبلغ فوق الذکر از طریق سامانه ستاد، اقـدام نمایند.
آخرین مـهلت تـحویل و بارگزاری الکترونیکی پاکات و پیشنـهاد ها در سامانه ستاد ایران و تحویل فیزیکی پاکت الف (تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار)، تا سـاعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲مهر ۱۴۰۳، به نشانی سامانه ستاد ایران و برای تحویل فیزیکی پاکت الف تا سـاعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۲مهر۱۴۰۳،
به آدرس: تهران، خیابان میرداماد، ساختمان مرکزی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، طبقه اول، اداره حقوقی، قرارداد ها و پاسخ گویی به شکایات دانشگاه میباشد.
جلسه بازگشایی پاکت د (شامل اطلاعات بارگزاری شده مناقصه گران برای ارزیابی کیفی مناقصه گران) در روز دوشنبه مورخ ۲مهر۱۴۰۳راس ساعت ۱۰ صبح و جلسه بازگشایی پاکات الف و ب و ج کلیه مناقصه گران واجد حداقل امتیاز کیفی لازم (۶۰ امتیاز) در روز دوشنبه مورخ ۲مهر۱۴۰۳رأس ساعت ۱۱ صبح با حضور اعضاء کمیسیون معاملات و مناقصات دانشگاه، از طریق سامانه ستاد، تشکیل خواهد شد.
مناقصه گران محترم، حق شرکت در جلسه بازگشایی پاکات به آدرس فوق الذکر را دارند. لازم به ذکر است که صرف پیشنهاد و شرکت در مناقصه، حقی برای شرکت کنندگان یا ایجاد تکلیف یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی کند و دانشگاه با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه، در رد یا قبول کلیه پیشنهاد های مالی واصله، مختار خواهد بود.
این مناقصه با پیشنهاد حداقل ۳ مناقصه گر رسمیت می یابد. پرداخت کلیه هزینه های انتشار دو نوبت آگهی در روزنامه کثیرالانتشار استان تهران، بر عهده برنده مناقصه می باشد.
لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مالی مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها به استثناء پاکت الف که به صورت الکترونیکی و حضوری تحویل می گردد، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام می پذیرد. مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، می بایست نسبت به انجام مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند. پرداخت هزینه و کارمزد سامانه ستاد، به عهده برنده مناقصه می باشد. به این مناقصه پیش پرداخت تعلق نمی گیرد. منبع تامین اعتبار این پروژه، از محل اعتبارات عمرانی (محوطه سازی) دانشگاه است.
اداره حقوقی، قراردادها و پاسخ گویی به شکایات
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی