2

آموزش نصب آیفون تصویری و نحوه سیم کشی آن +ویدئو

  • کد خبر : 32992
  • 29 اکتبر 2018 - 13:00
آموزش نصب آیفون تصویری و نحوه سیم کشی آن +ویدئو

ما در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه نصب آیفون تصویری شما را راهنمایی کنیم. آموزش نصب آیفون تصویری و نحوه سیم کشی آن را در این ویدیو مشاهده کنید.

آیفون تصویری چند سالی است که در ایران از یک کالای لوکس به کالای ضروری در ساختمان‌ها تبدیل شده است. اکنون در تمام خانه‌های نوساز از آیفون تصویری استفاده می‌شود. شرکت‌های بزرگی در ایران در ساخت این محصول با هم رقابت دارند و رقبایی سرسخت برای تولیدکنندگان خارجی شده‌اند و می‌توان سهمی بیش از ۹۰ درصد در بازار ایران برای شرکت‌های داخلی در کشور قائل شد.

آیفون تصویری چیست؟

آیفون تصویری نوعی در بازکن است که در مجموعه‌های مسکونی یا تجاری نصب می‌شود تا تأمین‌کننده زنگ در، مکالمه و بازکننده در باشد. مشخصه این وسیله آن است که شخص می‌تواند فرد پشت در را ببیند و تنها اگر مایل باشد در را بر او باز کند. در بازکن‌های تصویری از لحاظ صفحه نمایش به دو نوع سیاه سفید و رنگی در سایزهای ۴٫۳ اینچ ۴ اینچ و ۷ اینچ و۱۰اینچ به بازار عرضه می‌شوند. سیستم‌های ارتباطی که ما به آن‌ها آیفون تصویری می‌گوییم، مکمل آیفون‌های صوتی قدیمی می‌باشند. آیفون تصویری می‌تواند علاوه بر اینکه صدا را منتقل کند، تصویر را نیز به مانیتور داخل ساختمان منتقل کند و این امر امنیت را نیز بالا می‌برد. آیفون‌های تصویری جدید و پیشرفته تر معمولاً دارای امکانات مانند ضبط صدا و تصویر و همچنین ارتباط از راه دور هستند که در صورت لزوم کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

آموزش نصب آیفون تصویری

بعضی اوقات ما با خرابی آیفون تصویری منزل و محل کار خود رو به رو می شویم که دسترسی به برقکار هم امکان پذیر نیست. در این موارد باید دست به کار شد و با رعایت نکات ایمنی لازم نسبت به رفع اشکالات آن اقدام کرد. ما در این مطلب قصد داریم در مورد نحوه نصب آیفون تصویری شما را راهنمایی کنیم. آموزش نصب آیفون تصویری و نحوه سیم کشی آن را در این ویدیو مشاهده کنید.

 

منبع:  ویکی پدیا / آپارات
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi