2

آماده‌سازی کتاب «ردّ پای عشق در شعر زنان جهان»

  • کد خبر : 52644
  • 21 آگوست 2019 - 23:29
آماده‌سازی کتاب «ردّ پای عشق در شعر زنان جهان»

دانستنی آنلاین: پژوهشگر و مترجم این روزها کتاب «ردّپای عشق در شعر زنان جهان» را در حال آماده‌سازی و انتظار برای چاپ دارم که بناست به‌زودی توسط نشر بید منتشر شود. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬فریده حسن‌زاده مصطفوی پژوهشگر و مترجم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت:‌ این روزها کتاب «ردّپای عشق در شعر زنان […]

دانستنی آنلاین: پژوهشگر و مترجم این روزها کتاب «ردّپای عشق در شعر زنان جهان» را در حال آماده‌سازی و انتظار برای چاپ دارم که بناست به‌زودی توسط نشر بید منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین٬فریده حسن‌زاده مصطفوی پژوهشگر و مترجم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت:‌ این روزها کتاب «ردّپای عشق در شعر زنان جهان» را در حال آماده‌سازی و انتظار برای چاپ دارم که بناست به‌زودی توسط نشر بید منتشر شود.

وی افزود: سال ۱۳۸۲ کتاب «شعر زنان جهان» را توسط نشر نگاه منتشر کردم که بین کتاب‌های شعر ترجمه‌ام، فروش بهتری داشت. «ردّپای عشق در شعر زنان جهان» در واقع دومین جلد همان کتاب است که دربرگیرنده آثار برتر شاعران زن جهان از هزاره‌های پیش از میلاد مسیح تا امروز است. این کتاب شعر شاعرانی از یونان، هند، ژاپن، رومانی، چین، ایتالیا، انگلستان، ویتنام، ارمنستان و کشورهای قاره‌های آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی را شامل می‌شود.

این مترجم در ادامه گفت:‌ در کتاب مذکور، علاوه بر زندگینامه شاعران آثار، حکایت‌های مربوط به سرایش اشعار مشهورشان هم درج شده و در واقع بناست خواننده کتاب با مطالعه این بخش‌های کتاب با پشت‌پرده سرایش شعرهای درج‌شده در این اثر آشنا شوند.

حسن‌زاده مصطفوی گفت: درباره ترجمه شعرها هم باید بگویم که آثاری که مخاطب کتاب با آن‌ها روبرو می‌شود، ترجمه لفظی نیستند بلکه بازآفرینی شعرها به زبان فارسی‌اند.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=52644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi