9
انتصاب عجیب یک ژن خوب دیگر!

آقازاده⁩ ۲۳ساله‌ عضو هیئت مدیره ⁧ فولاد اکسین خوزستان شد!

  • کد خبر : 142569
  • 05 خرداد 1402 - 5:38
آقازاده⁩ ۲۳ساله‌ عضو هیئت مدیره ⁧ فولاد اکسین خوزستان شد!

دانستنی آنلاین: محمد مرادی⁩ ⁧آقازاده⁩ ۲۳ساله‌ سرتیپ دوم پاسدار مرادی، مسئول دفتر سرلشکر سلامی فرمانده سپاه، بدون هیچ گونه تجربه و تخصصی، به عضویت هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان⁩ درآمده است! به گزارش دانستنی آنلاین، انتصاب آقازاده ها در پست ها و مشاغلی که هیچ صلاحیت و تخصصی در آن ندارند، موضوع تازه ای در […]

دانستنی آنلاین: محمد مرادی⁩ ⁧آقازاده⁩ ۲۳ساله‌ سرتیپ دوم پاسدار مرادی، مسئول دفتر سرلشکر سلامی فرمانده سپاه، بدون هیچ گونه تجربه و تخصصی، به عضویت هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان⁩ درآمده است!

به گزارش دانستنی آنلاین، انتصاب آقازاده ها در پست ها و مشاغلی که هیچ صلاحیت و تخصصی در آن ندارند، موضوع تازه ای در کشور ما به حساب نمی آید. در واقع با نگاهی به لیست بلندبالای تصدی آقازاده ها در مشاغل خاص، به وضوح می توان دریافت که این انتصابات عجیب و خارج از عرف در طی سال های اخیر به یک روند عادی تبدیل شده است.

اگر از زاویه ای دیگر به موضوع نگاه کنیم، در می یابیم که انتصاب افراد در مشاغل و مناصب خاص، بدون در نظر داشتن میزان تخصص و تجربه آنان و تنها بر اساس نسبت های فامیلی و یا به قول معروف به دلیل برخورداری از «ژن خوب» یا «ژن آقازادگی»، یکی از دلایل اصلی بحران مدیریت و گسترش فساد مالی و رانتی در کشور شناخته شده است.

روند این انتصابات فامیلی و نابخردانه در حالی همچنان ادامه دارد، که هزاران نفر از جوانان نخبه و متخصص، به دلیل بی توجهی مسئولین به حاشیه رفته اند و ما امروز شاهد سونامی مهاجرت نیروی متخصص از کشور هستیم.

چندی پیش داود مدرسی یان، فعال رسانه ای با انتشار توئیتی، از انتصاب فرزند یکی از مقامات سپاه، به عنوان عضو هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان، خبر داد.

این فعال رسانه ای اصولگرا، در صفحه توئیتر خود نوشت:

باخبرشدیم ⁧محمد مرادی⁩ ⁧آقازاده⁩ ۲۳ساله‌ی سردار مرادی، مسئول دفتر سردار سلامی فرمانده کل سپاه به عضویت هیئت مدیره فولادی اکسین خوزستان⁩ درآمده؟! آقایان پاسخ دهید این جوان ۲۳ساله چه تخصصی و تجربه‌ای دارد که به عضویت هیئت مدیره شرکت مهم فولادی در آمده؟! چرا با آبروی سپاه بازی می‌کنید؟

محمد مرادی فرزند سردار مرادی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi